Lowlands

Zijn er nog meer forumleden die naar [url=http://www.lowlands.nl/]Lowlands[/url] gaan? Ben wel benieuwd eigenlijk 8) Zou wel leuk zijn om elkaar ff te zien dan :wink: Ik zag toevallig in een andere thread al dat Kokothebird daar ook gaat rondlopen :P... da's dus al 1

Yep, ben vooral te vinden bij de emocore-bands.

Da's mooi... tenminste al 1 bekend gezicht te spotten dus :P :wink:

Hee Syndic, leuk man! Ik ga er heen met een groepje van het Oerol van vorig jaar. Ik heb er toen als vrijwilliger gewerkt en dit jaar gaan we met z'n zevenen naar Lowlands. Foo Fighters, Betty Serveert, divers cabaret, film en van alles en nog wat. Heb er veel zin in :D

Lowlands!

Natuurlijk ga ik weer naar lowlands, zoals je zelf al had gezien. Dit jaar wordt super, behalve dat het verreweg niet uitverkocht is, is de line-up dit jaar gewoon perfect…

emocore: ehm, wie staan er allemaal dan, niet hetgeen ik veel luister, maar kan me alleen boysetsfire herinneren nu even van de line-up…

Moet nog ff kijken of ik op donderdag of vrijdag ga…
En natuurlijk hebben we het weer niet mee, de eerste regen van de zomer gaat het aanstaande weekend vallen en zondag zou het overdag maximaal 15 graden gaan worden… (das kut met een zomerslaapzak)

hoor het wel

gr,

KeKo

ter verduidelijking: niet uitverkocht = erg goed

behalve dat het rustiger is, is het terrein dit jaar ook ruimer opgezet, dus lekker veel plek…:slight_smile:

[quote:984534fb4d="kokothebird"]En natuurlijk hebben we het weer niet mee, de eerste regen van de zomer gaat het aanstaande weekend vallen en zondag zou het overdag maximaal 15 graden gaan worden... (das kut met een zomerslaapzak)[/quote:984534fb4d]

Uiteraard… hadden we op kunnen wachten hè :stuck_out_tongue: dit jaar wordt mijn eerste keer Lowlands. Ga met een stel vrienden die voorgaande jaren ook zijn geweest. Wij gaan d’r vrijdagmorgen heen…

Goldfrapp, Foo Fighters, Lamb, Guano Apes, Audio Bullies enzo kijk ik naar uit :mrgreen:

En de Streets was ik nog ff vergeten... die gasten zijn ook vet 8)

[quote:bb4ee4ed2e="kokothebird"]Dit jaar wordt super, behalve dat het verreweg niet uitverkocht is, is de line-up dit jaar gewoon perfect...[/quote:bb4ee4ed2e] Line-up vind ik eigenlijk tegenvallen. Ik mis de echte grote jongens van afgelopen paar jaar: QOTSA, SOAD, Muse. Veel nieuwe trends (Emocore, Electroclash en goth) en goud van oud (Beck, PJ Harvey). Maar goed, misschien veel onbekend talent te ontdekken (van twee van mijn favoriete bands had ik nog nooit gehoord voordat ik ze op Lowlands zag). Verder natuurlijk veel film en theater (Ga TUIG zien! Oh, en Scapino met 'Kathleen', moderne dans maar dan op een stuk van Ministry. Heeft twee jaar geleden veel indruk gemaakt.) En inderdaad, voor Lowlands geldt: hoe minder zielen, hoe meer vreugd.

[quote:bb4ee4ed2e=“kokothebird”]emocore: ehm, wie staan er allemaal dan, niet hetgeen ik veel luister, maar kan me alleen boysetsfire herinneren nu even van de line-up…
[/quote:bb4ee4ed2e]Allebei de helften van At the Drive-in (Sparta en Mars Volta), A Fire Inside en nog een paar die ik niet ken (waaronder boysetsfire, the Ataris). Punt is alleen dat ze bijna allemaal vrijdag optreden. Net zoals veel andere bands die ik wil zien.

Michael Franti & Spearhead - PJ Harvey - Feeder - Lamb zijn de echte moeters voor mij

Electric Six - Beck - Moloko - Eels - Calexico Lagwagon en Foo Fighters moeten er zeker ook zijn

de zaterdag staat voor mij tamelijk leeg, daar komen de onbekende bands en het theater...

[quote:07a3c7aa42="kokothebird"]de zaterdag staat voor mij tamelijk leeg, daar komen de onbekende bands en het theater...[/quote:07a3c7aa42] Zaterdag is altijd een mindere dag. Dan staan de bekendere bands in Belgie en Engeland op andere festivals te spelen.

Ik heb net vanavond een voorbespreking gehad met de Lowlandgangers. Totaal zijn we zeven man. Het begint echt te leven, zo. We gaan er donderdagmiddag heen. We hebben een grote tent van acht bij vier meter. Ik heb er zin in :D

Ik zag trouwens vandaag dat Jack Nouws er ook bij is dan. Wat hij precies gaat doen daar weet ik niet maar ik weet wel dat het een van de weinige bladzijden uit de MacFan waren die nog wel te hachelen waren. Eerlijk en kritisch. Leuk geschreven bovendien.

Ff kijken of er ook iets in zijn site over staat…

Jaaa lowlands, dat is altijd een mooie afsluiting van de zomervakantie (voor ons studenten dan, ik weet niet hoe het voelt als je werkt ;)) Jammergenoeg ben ik al te vaak heen geweest, vijf keer in totaal. En elke keer werd het minder. Dus geniet van die eerste keer en neem in ieder geval twee pakketjes kleren mee>dan kan het eerste deel drogen in de tent als je buiten in de modder en regen loopt te banjeren, Syndic!

8)

[quote:72f8c97d60="boelie"]Jammergenoeg ben ik al te vaak heen geweest, vijf keer in totaal. En elke keer werd het minder. [/quote:72f8c97d60]

een keertje niet gaan doet wonderen. Ik dacht dat 2001 mijn laatste zou zijn. Vorig jaar overgeslagen. Maar ik kan 't toch niet laten. Dit jaar wordt de achtste.

idd, ben ook een jaartje niet geweest (2 jaar geleden) en vond dat toen ook wel erg jammer, MAAR nu is het nog maar drie dagen... en moeten we nog iets afspreken?

Gaan er echt maar 4 mensen? Iets afspreken heeft op lowlands meestal weinig zin (weet ik uit ervaring). Misschien tel.nummers uitwisselen en afspreken voor of na een optreden waar we toch allemaal naar toe willen.

[quote:6b1391b4bc="tiny"]Ik zag trouwens vandaag dat Jack Nouws er ook bij is dan. Wat hij precies gaat doen daar weet ik niet maar ik weet wel dat het een van de weinige bladzijden uit de MacFan waren die nog wel te hachelen waren. Eerlijk en kritisch. Leuk geschreven bovendien.[/quote:6b1391b4bc] Jack Nouws presenteert het Tivoli Writers Block op zaterdagochtend en zondagmiddag én hij organiseert, presenteert en jureert een literaire webwedstrijd én hij schrijft een dagelijkse column op www.lowlands.nl.

Holadiee :P

[img:b00905ea91]http://www.slabface.com/img/slecht_weer.jpg[/img:b00905ea91]

ach ja, iig minder koud dan eerst voorspeld, maar nog maar 1 dag! Wel een drukke dag trouwens

PS welk weerprogramma gebruik je?