Lucht onder glas

Hallo

Ik heb wat probleempjes met mijn iphone 3G. Ik kan dit probleem nergens vinden maar misschien heeft iemand er wel een link naar. Het glas van mijn iphone begin plots los te komen en dit word steeds erger hierdoor ontstaan er stukken lucht onder het glas, en ik vind dat dit niet hoort bij een apple product. Ik wil graag weten of er meer mensen zijn die hier last van hebben en of dit onder de garantie valt.
Hieronder fotoos van het probleem

bovenste rand
[img:2976343fc7]http://i68.photobucket.com/albums/i31/FG_Monster_driver/Apple/iphone%20screen/P1020248-1.jpg[/img:2976343fc7]

hier de grootste plek de boven hoek
[img:2976343fc7]http://i68.photobucket.com/albums/i31/FG_Monster_driver/Apple/iphone%20screen/P1020247-2.jpg[/img:2976343fc7]

en hier ontstaat het probleem nu ook onderaan. (klein streepje in de hoek)
[img:2976343fc7]http://i68.photobucket.com/albums/i31/FG_Monster_driver/Apple/iphone%20screen/P1020249.jpg[/img:2976343fc7]

Kan ik hem hiervoor gelijk naar apple sturen of eerst naar de provider waar ik hem gekocht heb. Deze zeggen dat zij hem eerst opsturen naar hun service en dan naar apple. Hier zit ik eigenlijk niet op te wachten :?

Ik ben bang dat er niets anders opzit. Je toestel is waarschijnlijk al een aantal weken oud en zo terug brengen is niet meer mogelijk. Ik weet niet hoe het glas bevestigd zit maar denk ook niet dat je ergens naar toe kunt rijden om (besteld) glas te laten vervangen.

Je doet zaken met de winkel waar je hem koopt,niet met Apple. Je garantie of reparatie zal dus ook bij die winkel vandaan moeten komen.

Bedankt voor de snelle reacties.

Hij is gekocht op 11 juli. Dan denk ik toch dat ik hem maar laat opsturen door de provider.
(hoop stiekem dat hun hem niet kunnen repareren en dat ik dan gewoon een nieuwe krijg) want volgens mij zat er een hardware garantie op tot 10 oktober. :?

[quote:fc3ced20c0="Apple#1"]Bedankt voor de snelle reacties.

Hij is gekocht op 11 juli. Dan denk ik toch dat ik hem maar laat opsturen door de provider.
(hoop stiekem dat hun hem niet kunnen repareren en dat ik dan gewoon een nieuwe krijg) want volgens mij zat er een hardware garantie op tot 10 oktober. :?[/quote:fc3ced20c0]

normaal staat er minimum 1 jaar hardware garantie op

Over het algemeen is repareren duurder dan een nieuwe geven, dus dat laatste komt dus ook vaak voor.

Je krijgt gewoon een nieuwe opgestuurd. Ik heb ook een nieuwe gekregen na 2 weken. maar heeft nog steeds defecten kleine dooie pixels. wat een drama toestel.

[quote:27a6700015="jafd01"]Je krijgt gewoon een nieuwe opgestuurd. Ik heb ook een nieuwe gekregen na 2 weken. maar heeft nog steeds defecten kleine dooie pixels. wat een drama toestel.[/quote:27a6700015]

Ok dan hoop ik maar dat ik ook gewoon een nieuwe krijg. Ik had er inderdaad ook meer van verwacht, daar sta je dan een paar uur voor openings tijd voor voor de winkel. Nou ja, ik vind de software dan weer wel goed ookal zitten daar nog wel wat puntjes voor verbetering in :? (met mijn imac en ipods nooit last gehad, werkt allemaal perfect en ziet er allemaal goed uit).

Morgen word hij opgestuurd, ze zeiden bij de winkel inderdaad dat ik waarschijnlijk gewoon een hele nieuwe ging krijgen. :D Zit ik alleen wel even zonder iphone :cry: