lukt niet om een DVD op mijn harde schijf te zetten...

hallo,

ik probeer Lord of the rings deel I en II op mijn HD te zetten met het programma DVDBackup, maar hij geeft een foutmelding…

• Ik heb de DVD gesleept naar het venster van DVDBackup.

• Alle opties staan aangevinkt

• Als ik klik op “process files” zegt ie:
    Description Problem

Failed to decrypt Video Title Set 3. Skip it and
    continue, or stop processing?

• Dan kun je kiezen tussen “stop” en “skip”
    Als je skip kiest dan gaat ie gewoon door, maar dan doet de DVD-file het aan het eind niet…

Wat moet ik hiermee doen?

Misschien een stomme omerking ( het is dan ook al wel laat) maar heb je de iflm eerst al eens een stukje afgespeeld in de DVD palyer ? Dit schijnt wel belangrijk te zijn.

Anders gebruik maken van OSeX, dit programma lukt het soms wel.

Raar, want ik heb hetzelfde gedaan via dvdBackup en dat werkte prima. Geldt voor beide versies van LotR. Had je dat met I of met II?

Ik heb de DVD een stukje afgespeeld, maar het hielp niet.

Het is trouwens met beide LotR. Dus deel I en II. Ze geven wel verschillende nummers van de title sets aan…

Heb de DVD’s ook heel goed schoon proberen te maken, maar dat heeft ook niet geholpen.
Heb het nu met OSEx gedaan en daarmee doet ie het wel.

Is dat niet een beter programma?

OSeX geeft minder waarschuwingen, maar de back-ups die OSeX maakt schijnen weer vaker fouten te bevatten, die bij het branden op DVD weer voor problemen kunnen zorgen. [althans, dit is mijn ervaring]

Ik zou zo veel mogenlijk DVDbackup gebruiken, mocht die het niet voor elkaar krijgen, dan kun je altijd nog OSeX gebruiken.

ah ok!

bedankt!