[Luxeprobleem] Nokia 6600 op internet via bluetooth

Hoi.

Ik kan me voorstellen dat je bij het lezen van de titel denkt, die heb ik hier al zo vaak voorbij zien komen, slotje?

Nou, ik wil niet [b:92b5d2caba]VIA[/b:92b5d2caba] mijn Nokia 6600 op internet, maar [b:92b5d2caba]MET[/b:92b5d2caba] mijn Nokia 6600 op internet.

Ik weet dat het op een of andere vage omslachtige manier wel mogelijk is via iets van “mrouter BT”. Dit kom ik ook tegen als verbindingsmogelijkheid in Agile Messenger.

Ik wil dus met de Nokia via de Airportkaart van de iBook online, indien mogelijk.

Wie weet of die “mrouter BT” te enablen is op OSX? of kan het misschien ook nog op een andere manier?

Zoals in mijn onderschrift aangegeven heb ik een interne bluetooth module in mijn iBook G4.

Alvast bedankt, Rick

Er bestaat een programmaatje cq. setje script die dit voor je kunnen regelen, genaamd Share2Blue2th. Google er even op, dan vind je wel een downloadlinkje.

[quote:4c726834b9="tricksel"]Er bestaat een programmaatje cq. setje script die dit voor je kunnen regelen, genaamd Share2Blue2th. Google er even op, dan vind je wel een downloadlinkje.[/quote:4c726834b9]

Werkt zoiezo niet met mn 6670 :frowning:

Kan dit inmiddels misschien op een iets makkelijkere manier nu Tiger uit is?

(scripts hierboven werken niet op Tiger. Op Panther heb ik ze nooit getest.)