M-Audio Keystation's

Mijn Beste,

Ik ben opzoek naar een leuk keyboardje voor mijn Mac (OSX) met een MIDI-controllertje er in. Nou heb ik een aantal van M-Audio die opzich zouden moeten doen wat ik wil. Op de Applestore staat er ééntje (Keystation 49e) voor 100,- euro, maar die vindt ik wel erg simpel. Weet iemand een internetshop waar je die dingen ook kan kopen en bij voorkeur ook iets goedkoper dan bij de Applestore? Tevens, zijn er mensen die wat gebruikerservaring hebben met deze apparaten in combinatie Logic (6) en de wat simpelere programmaatjes als Soundtrack en Garageband? Alvast bedankt!

M-Audio heeft een goede reputatie wat midi-controlers en audio interfaces betreft. Wat de prijs betreft, hoe meer extra's hoe duurder het geheel. Het is wat je ermee wilt en natuurlijk nog mee wilt gaan doen Andere opties zijn ook de series van Roland. En een tip om shoppen is http://www.tach-tally.nl/ Zelf gebruik ik de Roland XV-88 als een masterkeyboard en Logic Pro, maar dat is voor het betere werk Ik hoop je enigzins te hebben geholpen

Ik heb afgelopen wekeinde mijn keystation 49e ontvangen, als amateurgebruiker heb ik geen klagen. Samen met het Jampack heb je wel een heel assortimment om mee te spelen. Het hangt ervan af wat je ermee wilt doen.