M-audio Ozone probleem

Hallo. Ik heb een M-audio Ozone midi keyboard/audio en midi interface (usb). Alles werkt behalve het aansturen/spelen van softinstrumenten (hij geeft in Logic pro 6 ook aan "geen midi in/out" in de transportbar. Dit deed hij al niet onder Panther; nu heb ik Tiger from scratch geinstalleerd en het werkt nog steeds niet. Overigens gaat het nu allemaal niet meer van harte. 9/10 keer maakt hij helemaal geen connectie met de Ozone of hij loopt vast. Ik heb de laatste drivers geinstalleerd voor de Ozone. Volgens internetbronnen werkt Ozone bij de 1 prima onder Tiger en bij de ander niet. Maar ik had dus al problemen onder Panther. Anyway, ik heb geen flauw idee wat ik kan proberen, suggesties? bedankt.

dus de "normale" midi doet ie wel? Heb je bij de setup se assistant gebruikt? en vondt ie dan de ozone? heb je in logic mischien niet de midi drivers geselecteert in de channel strip van het instrument?

mijn sonica schijnt ook nog niet te werken. Ik wacht op een driver!

[quote:8a5357d210="m0no"]dus de "normale" midi doet ie wel? Heb je bij de setup se assistant gebruikt? en vondt ie dan de ozone? heb je in logic mischien niet de midi drivers geselecteert in de channel strip van het instrument?[/quote:8a5357d210]

setup assistent vindt de Ozone (ALS hij uberhaupt een connectie heeft met de PB). Maar meestal is hij gewoon “niet connected”. Zou het toch aan de driver kunnen liggen? Hoe lang doet M-audio daar doorgaans over, enig idee?

[quote:94090b21c9="boesboes"]mijn sonica schijnt ook nog niet te werken. Ik wacht op een driver![/quote:94090b21c9]

Als ik kijk in library>startup items heb ik twee M-audio mapjes: M-audio Firmware loader en MaudioOzone. In beide mapjes staan files die niet “herkend” worden (met zo’n terminal icoontje met groene letters Exec). Zou dit kunnen duiden op verkeerde drivers?

[quote:16703bc74c="Bjorn Plooster"][quote:16703bc74c="boesboes"]mijn sonica schijnt ook nog niet te werken. Ik wacht op een driver![/quote:16703bc74c]

Als ik kijk in library>startup items heb ik twee M-audio mapjes: M-audio Firmware loader en MaudioOzone. In beide mapjes staan files die niet “herkend” worden (met zo’n terminal icoontje met groene letters Exec). Zou dit kunnen duiden op verkeerde drivers?[/quote:16703bc74c]

geen idee, ik heb het hier wel over iets anders, de sonica,
heb zelf de oude drivers nog niet geprobeerd!
Maar wel al op een of ander forum gelezen dat de oude niet werken…