M1 Mac: Touch ID Magic Keyboard vanaf nu ook los te koop

Vanaf vandaag zijn de nieuwe Magic Keyboard-modellen ook los te koop in de Apple Store.

Dit topic dient als reactie-hub voor bovenstaand artikel. Via dit topic kun je op het artikel reageren. Je reactie wordt ook automatisch onder het artikel op de website getoond.

Daar zat ik op te wachten; heb meteen de grote versie besteld. Ben benieuwd hoe dat gaat werken met mijn M1 MBP in de Brydge standaard. Ik heb al een bedraad toetsenbord met backlight, maar de Touch ID is wel een gemis, ook al lost mijn Apple Watch dat vaak op.
Levering is donderdag. Mijn lokale Apple Store heeft hem trouwens nog niet op voorraad.

Het lijkt erop dat Apple stopt met Space Grey? Dat zou ik wel jammer vinden. Ik heb het toetsenbord, muis en touchpad nog in space grey. Mijn MBP 2014 is aan vervanging toe en stiekem hoop ik dat ze het nieuwe model ook weer in space grey uitvoeren. Daarnaast wil ik mijn Mac Pro 2013 vervangen door een komende mini, liefst ook in space grey. Die vrolijke kleuren zijn niet aan mij besteed en dat zilver grijs heb ik na al die jaren ook wel gezien. Wel een bijzondere stap van Apple dan, want volgens mij worden de space grey macbooks het meest verkocht?