Maak je klaar voor je nieuwe iPhone 14 met deze drie handige tips

De lancering van de iPhone 14 staat voor de deur. Miljoenen mensen staan dus…

https://www.onemorething.nl/2022/08/iphone-14-aanschaffen-drie-handige-tips/

Dit topic dient als reactie-hub voor bovenstaand artikel. Via dit topic kun je op het artikel reageren. Je reactie wordt ook automatisch onder het artikel op de website getoond.

Inruilen? Whahaha. Je zal wel knettergek zijn. Je krijgt er 2e hands altijd meer voor, en bent nog eens lekker groen bezig ook.
Dit doet Apple (waar ik alles van heb en knettergek op ben) uiteraard enkel om mensen die een Apple willen een nieuwe te laten kopen ipv een zeer goede 2e hands van een vriend of kennis.

Leuk geprobeerd, maar zelfs als je het niet doorverkoopt maar bv binnen het gezin doorgeeft heb je er wat mij betreft een beter gevoel bij dan het aan Apple terug te verkopen voor een habbekrats.

Nee allemaal aan de Apple, maar niet allemaal perse aan een nieuwe.

En als laatste, nee het wordt de iPhone 13 mini. Of misschien zelfs wel een volgende SE (heb nu 12 mini)
Echt super debiel dat ik nu weer zo’n grote telefoon moet kopen omdat de cijfers zeggen dat ze te weinig verkocht worden. Waar er dan te weinig verkocht worden of wat te weinig is heb ik nog nergens gelezen.
En het is echt niet moeilijk om een iPhone 12 (of 13) mini te spotten in het wild. Er zullen wel te weinig (jonge) Aziaten zijn die een mini nemen. Want volgens mij heeft iedereen en zijn moeder er eentje in europa en de us.