Ik heb een gratis programmaatje gevonden waarmee je je mac op gelijk welk tijdstip kan laten opstarten (wanneer hij helemaal uitstaat!)
In os 9 kon dit al, maar nu ook in OS X!
Ik heb een gratis programmaatje gevonden waarmee je je mac op gelijk welk tijdstip kan laten opstarten (wanneer hij helemaal uitstaat!)
In os 9 kon dit al, maar nu ook in OS X!
ghehe, opzich grappig, maar ik zouo het noit gebruiken denkik...
wat zou het voordeel kunnen zijn?
sochtends niet meer HELEMAAL naar je mac lopen om hem aan te zetten :P
nee, ik begrijp het voordeel ook niet…en je word ook niet elke ochtend een vast tijdstip wakker
:? Ik vin de sluimer toch een stukkie simpeler. :lol:
Ik gebruik daarvoor [url=http://ibeezz.reboute.net/en/]iBeezz[/url].
[quote:94cb944959="mike"]wat zou het voordeel kunnen zijn?[/quote:94cb944959] [quote:94cb944959="hutkoffer"]sochtends niet meer HELEMAAL naar je mac lopen om hem aan te zetten..nee, ik begrijp het voordeel ook niet...en je word ook niet elke ochtend een vast tijdstip wakker[/quote:94cb944959]
Het heeft zeker wel voordelen voor bedrijven die met een nacht- of ochtend Backup-systeem werken…
Als je een iMac in je kamer hebt staan laat je die inderdaad 24/7 aanstaan. Maar als je net als ik een B&W G3 in de woonkamer hebt staan, zet je hem 's avonds echt wel uit. Ik heb die windtunnel nooit horen blazen maar dat ding van mij kan er ook wat van!