mac alternatief frontpage

Ik gebruik op mijn werk frontpage, hiermee is het mogelijk om een webpage vanaf een andere computer te open en te bewerken en daar vervolgens weer op te slaan. (open web page... functie) Je werkt dus alleen online, is er een mac programma waarmee dit ook kan?

ga eens kijken bij golive van adobe.

Frontpage? Werkt dat op een mac dan??Brrr is toch van..durf het bijna niet te zeggen....ms..? Go GoLive! En als het echt niet anders kan Dreamweaver van Macromedia!

Frontpage werkt -om files te kunnen wegschrijven, directories aanmaken enz.-  met frontpage extensies op de server, het geheel werkt gewoon op poort 80 met het HTTP protocol. Dus geen problemen met firewalls e.d.

GoLive biedt de elfde functionaliteit op basis van webDAV, he probleem is dat dat nog niet p veel servers beschikbaar is. Wel voor OSX/Apache overigens.

Als er geen webDAV op de server beschikbaar is rest alleen nog maar FTP upload, iets minder 'transparant' dan webDAV of FrontPage extensies.

Hoezo iets minder 'transparant'. Als ik wil uploaden, klik ik op verbinding maken. krijg aan de linkerkant alle files van de sebetreffende site op mijn hd te zien en rechts wat er op de server staat...simpel drag&drop en de boel is bijgewerkt! Gewoon identiek aan je Finder! :p

Golive is vast erg leuk, maar ik kan er niet mee conecten zoals met frontpage, kijk niet dat ik frontpage zo graag voor de mac wil, ik wil gewoon bij die bestanden en kunnen uploaden...