Mac App store mega traag..? Fix?

Hey guys,

Ben ik de enige die ervaart dat de Mac App Store gestoord traag werkt? Behalve dat het gewoon een minuut duurt voordat ie opstart, start ie altijd op de pagina van 'updates' en wil ik overschakelen naar een ander tabblad dan mag dat lekker nog een minuut duren.

Is er een fix of mogelijkheid om de app store te herstellen of zoiets? Begin er een beetje moe van te worden

Tips/advies! :)

MBPnR 2012 / supersnel internet

Het opstarten van de Mac App Store gaat van mij als een tierelier. Het ophalen van updates en laden van de hoofdpagina is inderdaad ontiegelijk traag...

Ik denk dat het gewoon een data probleempje is bij Apple vergeet niet dat iedereen deze dagen hun Gratis stuff ophaalt uit de Gratis 12 dagen app.

Bij mij werkt het redelijk snel. Probeer eens cmd-R in te toetsen. Dan wordt alles ververst. Wil soms helpen.

Ik vind de Mac App Store (en de iTunes store) altijd zwaar en sloom. Waarom kunnen die dingen niet zo vlot draaien/laden als gewoon een webpagina. Voor 95% is het immers ook gewoon een webpagina met layout en verwijzingen.

Ik ervaar dit probleem eigenlijk nooit. Bij mij laden de iTunes en App Store altijd ongeveer met zo snel als bv. de OMT-hoofdpagina.

Bij mij werken de Mac App Store en de iTunes store in 99% van de gevallen sneller dan Safari.

[quote=lekiam97 url=http://www.onemorething.nl/community/topic/mac-app-store-mega-traag-fix#post-2506218 time=1356787222]Bij mij laden de iTunes en App Store altijd ongeveer met zo snel als bv. de OMT-hoofdpagina.[/quote]
Oei! Pas op wat je zegt hoor! :grin:

Bij mij gaat het laden redelijk snel, maar ligt ook aan de tijdstippen waar je het op doet. Ligt dus aan het aantal gebruikers.

@hendrik

Dit is bij mij toch echt vrijwel altijd het geval, hoor. Ni3lss heeft hetzelfde (zie hierboven)