mac as dope

Hoi,

Ik vraag me af hoe het met het softdrugs gebruik gaat onder de forumgangers
Moet erg hoog zijn denk ik als ik zo hier en daar lees.
Do you use or is the mac enough?

No dope here man..... :wink:

[quote:a78294e8e2="Turbanus"]No dope here man..... :wink:[/quote:a78294e8e2]Nee, jouw iMac komt van de week pas terug van reparatie! :wink:

Nu niet, nooit niet. :)

[quote:f762487502="trabant"][quote:f762487502="Turbanus"]No dope here man..... :wink:[/quote:f762487502]Nee, jouw iMac komt van de week pas terug van reparatie! :wink:[/quote:f762487502]

LØL… morgen man! :lol:

Dude, gebruik die search-functie! daar is een zeer uitgebreid topic over geweest...

[quote:955cb741aa="Stiniño"]Nu niet, nooit niet. :)[/quote:955cb741aa]

[quote:f91d433cf5="darkleroy"][quote:f91d433cf5="Stiniño"]Nu niet, nooit niet. :)[/quote:f91d433cf5][/quote:f91d433cf5] Jeej, ik ben niet de enige. :P

mot je je poll nou weer in het engels zetten? :x

engels kan ik wel lezen, maar vind het niet echt aangenaam.

En meestal staat in de poll de vraag wel goed uitgelegd. zo had jij in plaats van : " how often do you use" wel “hoevaak gebruik je softdrugs” of “how often do you use softdrugs”… Anders moet je ook nog jou bericht eerst lezen voordat je kan stemmen. Anders weet je gewoon niet dat het over softdrugs gaat.

Ben ff snel geirriteerd. Maar zal vast wel iemand met me eens zijn :stuck_out_tongue:

[quote:aea752d649="Rickje"]Ben ff snel geirriteerd.[/quote:aea752d649] Misschien heeft RuudBerg wat pilletjes voor je... :wink:

Nooit. Zo duf als een konijn wordt ik ervan. Hoewel dat blijkbaar de bedoeling is dus hou ik daar niet van.

Nu is de vraag aan RuudBerg: Telt alcohol ook?

Officieel is dit ook een softdrug.

Als dit niet meetelt dan stem ik nee. Zo ja, moet ik nog ff kijken hoe vaak ik ongeveer drink.
Blowen wil ik trouwens nog wel een keer proberen. Kijken wat het doet met me en als het leuk is vaker doen.

:) twee dagelijks, ik doe het wekelijks.

@rickje

ben het helemaal met je eens, 't ziet er niet uit :wink:

btw alcohol valt in de catagory: hard drugs.

Niet meer.. tijd gedaan. Tot het fout ging. Meteen gestopt. Kan het ook niet echt aanraden, hoewel het lekker ontspant (wiet) danwel heerlijk opwekt (hasj). De nadelen zijn me te groot.

[quote:044e6c0aee="RuudBerg"]Hoi,

Ik vraag me af hoe het met het softdrugs gebruik gaat onder de forumgangers
[b:044e6c0aee]Moet erg hoog zijn denk ik als ik zo hier en daar lees.[/b:044e6c0aee]
[/quote:044e6c0aee]

Dan heb je het niet helemaal begrepen denk ik.
If you own a Mac, you don’t need any other dope, om maar in het engels te blijven "converseren’’.

Waar had je last van dan?

Ganz Nichts.

Ook geen gewone tabak, geen alcohol, geen nicotine pleisters…

the lean & mean clean unSOUNDMACHINE

Ik vroeg dus:

[quote:28e6bb36e4=“Mac Daddy”]Nu is de vraag aan RuudBerg: Telt alcohol ook?

Officieel is dit ook een softdrug.

Als dit niet meetelt dan stem ik nee. Zo ja, moet ik nog ff kijken hoe vaak ik ongeveer drink.
Blowen wil ik trouwens nog wel een keer proberen. Kijken wat het doet met me en als het leuk is vaker doen.[/quote:28e6bb36e4]