.Mac betalen in $'s

Kent iemand een manier om een .Mac abonnement te nemen maar te betalen in dollars (dus 99$ = 77,006853 EUR wat toch een besparing is van ±25%)?

.Mac levert namelijk niets fysieks, ze hoeven niets te vertalen en geen onderhandelingen te voeren met lokale platenmaatschappijen of lokale wetgevingen (cfr. 99 cent van de iTMS die ik wel bereid ben te betalen).

Nee, dat kan niet meer. Behalve als je een amerikaans adres hebt (lees: kunt gebruiken). Ik liep tegen het zelfde probleem aan toen ik QuickTime wilde upgraden. Ik heb al vanaf 4 de PRO versie en altijd in $ betaald, bij de 6 versie ging dat ineens niet meer. Zo ook met de iTMS.

Overigens is .Mac wel degelijk iets fysieks. Je krijgt er toch gewoon ruimte op een server voor?

Booger, dan ga ik maar de volledige 100EUR uitgeven :(

Ivm fysiek: idd, maar dat is geen ruimte op servers in Europa die de extra kost zou verklaren, qua dienstverlening krijg ik hetzelfde als een US klant (zelfs minder doordat de afstand de snelheid ongetwijfeld verlaagt…)

Ik heb geen idee waar Apple allemaal serverparks heeft neergezet, maar ik denk toch niet alleen in de US. Niet dat dat er veel toe doet. De prijsbepaling is wat raar in psychologische prijzen met Ook de BTW hebben ze leuk op 20% gezet

Heb het ondertussen anders kunnen oplossen. Misschien best ook want Backup vind ik nu ook weer niet zo overweldigend om er 100EUR aan uit te geven...