Mac drivers voor HP Laserjet 1010

Ik wil binnenkort een PowerBook kopen en wil die laten werken met mijn huidige HP LaserJet 1010. Nu heb ik op de doos, installatiecdrom en HP website gekeken maar daar kan ik nergens iets vinden dat deze printer compatible zou zijn met MacOS.

Weet iemand een manier zodat ik deze printer toch kan gebruiken?

Kijk even op hp.com, daar staat een OSX driver vermeld. Helaas echter geen download versie, je moet hem op CD rom bestellen :(

Printer is volledig te gebruiken onder OSX. Mocht je de driver op internet niet kunnen vinden dan stuur me een PB. Ik heb de driver op CD.

Waar ik zelf er veel plezier van heb:

een HP Laserjet 1160 aangesloten op/aan een Airport Express,
vervolgens middels ‘bonjour’ opvoeren, zelfs de printer-driver werd geselecteerd.
Heb zelf geen enkele driver geïnstalleerd.

zal vast ook werken met de 1010.

Echt perfect, kun je zelfs draadloos printen.

[quote:fb62029897="TonE"]Kijk even op hp.com, daar staat een OSX driver vermeld. Helaas echter geen download versie, je moet hem op CD rom bestellen :([/quote:fb62029897]

Je moet er nog voor betalen ook en het kan enkel voor USA en Canada blijkbaar. Wat een slechte service van HP, valt mij echt tegen. :frowning:

Hey, MacBjorn heeft hem je aangeboden! stuur hem even een PB en het komt vast goed.

[quote:b028009d11="TonE"]Hey, MacBjorn heeft hem je aangeboden! stuur hem even een PB en het komt vast goed.[/quote:b028009d11]

Thanks, ik had het niet gezien 8)