.mac email adres - Alternatieve emailproviders (Wel POP3 )

Als het zover komt dat we ons itool/.mac account kwijt zijn (voor de mensen die hier niet voor gaan betalen. Ik gebruik alleen het email adres) Welke provider met Pop3 zouden we kunnen nemen?

Mijn yahoo.com adres heeft ook al geen pop3 meer. Of je moet er voor betalen (Dit is wel in tegenwoordig  ;) ) Hotmail wil ik niet deze is van MicroSuck dus  :)  (OK heb het alleen voor MSN en gebuik daar fire voor)

Enig idee?

eh, heb je geen "normale" provider? Bij elke Nederlandse provider heb je een pop adres. Dus als je kan internetten heb je ook een e-mail adres, toch?

Daar heb je gelijk in maar ik deel mijn abonnement met mijn Pa. En die gebruikt dus dat email adres. Heb al gekeken of je een extra mail adres kunt krijgen, maar geen succes.

Dus.

[quote:post_uid0="iguana9999"]Heb al gekeken of je een extra mail adres kunt krijgen, maar geen succes.

Dus.[/quote:post_uid0]
Hoi hoi

Je krijgt toch meerderre adressen per aansluiting? Of werkt dit alleen met ADSL zo, kan me haast niet voorstellen

mijn appeltje

Helaas weet ik geen gratis POP3, maar MacOSX.nl geeft een E-Mail adres weg bij een donatie, zie "[url=http://www.MacOSX.nl/donatie/]Doneren[/url]".

Adriaan is het mogelijk om ook een internationalere domain-name aan te vragen zoals macoxsnl.com of macosx.net want ik heb eigenlijk geen zin om telkens te moeten uitleggen dat ik niet naar nederland ben verhuisd  ;)

hehe ja inderdaad :)

dan zou iedereen denken dat ik een nederlander ben :).

ik hou het bij m'n 2 pop3 email adressen van elk 50 mb die ik van m'n isp krijg (telenet).

boesboes@macosx.nl is niet echt handig voor mij.

BoeSBoeS

Kijk eens bij raketnet.nl? of wanadoo? Ik zit sinds kort bij Spymac.com. Zij zijn nog bezig met de afwerking van hun mail, maar online werkt al, binnenkort hopen ze het rond te hebben.... En pssst.... 25 mb is leuk toch? gratis!!!!!!

:smiley:  :D  :D

Ik kijk iedere dag even of Spymac klaar is.... En nu is het ook mogelijk om met Mail je email te checken!!! :)

[quote:post_uid0="JeePee"]Ik kijk iedere dag even of Spymac klaar is.... En nu is het ook mogelijk om met Mail je email te checken!!! :)[/quote:post_uid0] He Bedank!!!

Heb me gelijk op gegeven.
Werk erg goed en het klinkt beter dan Yahoo of Hotmail.com voor je email.

iguana

Ja, ik ben ook zeer tevreden en zo heb je toch nog 'mac' in je adres.... :D  Vind ik wel leuk!! :p  :)