Mac Koopjes???

als toekomstig switcher stel ik me de vraag of het zin heeft om te wachten tot begin juli voor de koopjesperiode?

ik weet dat bij mac de prijzen vast zijn maar heb géén ervaring of zij iets of niets doen tijdens die periode (koopjes in belgië)

Volgens mij niet hoor.. Dat wordt ff doorsparen :P

ik heb het budget....zelfs voor de powerbook 17.....maar die vind ik dan té groot

ik denk dat de uiteindelijk keuze de pb15 superdrive met 1GigaRam zal worden

Je kunt een beetje rondshoppen met als start de AppleStore. Geheugen is bij Apple altijd te duur. Check MacHouse, Mail-a-Mac, AppleCentreHTR. Overweeg ook of je een doos met inhoud koopt of dat je iets meer service wilt (bv door een eigen reparatieafdeling).

ik woon in hartje brussel....er zijn verschillende applestores...diegene vlakbij in de buurt heeft een goede reputatie....niet de goedkoopste ...maar wel service....en dat moet het vooor mij zijn

Vlak voordat er nieuwe modellen worden geïntroduceerd willen de prijzen van 'oude' modellen nog wel eens gaan zakken. Kijk eens [url=http://buyersguide.macrumors.com/]hier[/url].

www.tweedehandsmac.nl

Hier in Amsterdam heb je winkels als Raf en Polectro die Mac verkopen, alhoewel het "gewone" winkels zijn die allerlei electrische apparatuur verkopen (stereo, tv, ed.). Bij de zomer- en winteruitverkopen die zij houden, staan soms ook wat :apple:-computers. Je kunt er echter rekening mee houden dat dit de overjarige typen zijn die ze normaliter niet meer zo snel zouden verkopen (de echte winkeldochters dus). Als je echter een beperkt budget hebt, kun je dus voor relatief weinig een leuke Apple kopen. Kan me van vorig jaar zomer herinneren dat ik een 14" iBook heb zien staan voor zo'n €700,-, dus (bekeken naar de prijs van vorig jaar) een niet te gek bedrag. Kan me alleen niet meer herinneren wat de exacte specificaties waren. Wellicht ken je in jouw buurt ook een aantal winkels die naast het gewone assortiment Apple verkopen en anders moet je eens even een ronde maken om te zien of er van dat soort winkels zijn. Wens je in ieder geval veel succes met je speurtocht en mocht het niet lukken dan heb je wellicht al iets meer gespaard waardoor je alsnog bij een AppleStore terecht kunt.