Mac Mini .. doen ?

LOL

Hello en welkom,

Het hangt er natuurlijk helemaal vanaf waarvoor je de mini gaat gebruiken. Zelf heb ik er thuis ook eentje staan, en voor basic iTunes, Internet en film kijken voldoet hij prima. Heel snel zal hij niet zijn, en het grootste nadeel is de harde schijf. 40 GB staat nl. meteen vol. Maar als het alleen is om kennis te maken, en daarna over wilt stappen is het een goed begin.

De prijs llijkt me redelijk.

als het alleen is om te 'wennen' lijkt het mij verstandiger om een goekope 2e hands mac met tiger te kopen

[quote:be36f15ed4="Mango NL"]als het alleen is om te 'wennen' lijkt het mij verstandiger om een goekope 2e hands mac met tiger te kopen[/quote:be36f15ed4]Mij eerlijk gezegd ook, maar wie koop er nou een Mac om eraan te wennen? Ik heb mijn iMac G3 Snow nu al een maand en ik wil nu echt heel snel een iBook/MacBook hebben. Als je hem niet wilt om te wennen aan OSX, zou ik voor die Mac Mini gaan als ik in jouw schoenen stond.

De mini is zeker een goede keuze: een machine waar je de komende tijd mee vooruit kan. Heb je hem inmiddels al?

Bij Mailamac.nl hebben ze ook Mac Mini's met die configuratie, voor een klein beetje meer... (let op, prijs is excl. BTW) Dan heb je wel garantie, dus is het overwegen waard.. Overigens, dat de machine niet zo snel zou zijn, dat valt wel mee. Denk er alleen aan dat mocht je veel programma's tegelijk willen gebruiken (en met name grafische programma's) het erg nuttig is om extra intern geheugen aan te schaffen...

LOL

een Mac Mini, maar hoe kom jij aan een Mac van 325 euro?? Is het tweedehands?? Ik wou net een advertentie gaan plaatsen: Mac Mini gevraagd voor 350 euro, maar als je het voor zo weinig kan krijgen... Waar heb je hem gekocht??

Op marktplaats en tweedehandsmac.nl zijn momenteel een hoop mini's te vinden. Schijnbaar willen ze: * of een krachtigere mac (imac, powermac) * of de nieuwste intel mini

Maar dat maakt voor jou natuurlijk niet uit! :smiley:

Maar is het nuttig om zo'm advertentie te plaatsen??

Ja tuurlijk! gewoon doen! Je kan wachten op een reactie en in de tussentijd zelf blijven zoeken naar advertenties.

oké, bedankt voor het advies :innocent:

LOL

[quote:452397956b="ommer_76"]40 GB staat nl. meteen vol.[/quote:452397956b]

Onze 20Gb iMac met OS X doet het anders goed hoor!