Mac mini G4 acties ????

Hallo allemaal,

Ik heb het hele intel verhaal de afgelopen tijd een beetje zitten volgen en ben voor me zelf toch wel tot de volgende conclussie gekomen :

Toch voorlopig even een mac mini g4

Ik ben nog student dus kan nu nog niet overzien wat mijn mac behoeftes over een jaar zijn mbt mobiliteit en daarom wil ik nu dus ook nog geen macbook pro kopen.
En over een paar maanden tot de conclussie komen dat ik toch de powermac had moeten hebben.

Maar nu vraag ik me af… waar o waar kan ik nog een mac mini krijgen… maar dan wel een van de 1.5 variant.
Of zijn er mensen die weten waar super goedkope acties zijn voor de mac mini 1.25.

[quote:4433293a93="vanquish"]Of zijn er mensen die weten waar super goedkope acties zijn voor de mac mini 1.25.[/quote:4433293a93] en dat zou ik ook wel willen weten, wil er 1 om linux op te zetten om als server te gebruiken :)

Twee draadjes down, worden in ieder geval al een aantal aanbiedingen genoemd. [url=http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=71603]Voila[/url]. :)

EDIT; En bij de Machouse zijn ze ook in de aanbieding.

Kijk eens bij www.mailamac.nl onder "actie".

Niet heel spectaculair maar het scheelt iets (en op de prijzen van de neiuwe versie iets meer)

En als ik voor de 1.5 wil gaan... ik weet het is moeilijk maar hoe weet ik waar ik juist die versie vandaan kan toveren

[quote:d509035554="vanquish"]En als ik voor de 1.5 wil gaan... ik weet het is moeilijk maar hoe weet ik waar ik juist die versie vandaan kan toveren[/quote:d509035554] Zoals je weet zijn de 1,5 Ghz modellen nooit officieel aangekondigd en op de doos staan ook de oude specs, dus het blijft een gok als je 'm nieuw koopt. Op de 2dehands markt heb ik ze ook nog nauwelijks gezien... Dan maak je meer kans op een 1,25 Ghz tegen een zacht prijsje. De komende dagen zullen ze wel verschijnen op Marktplaats en dergelijke :wink:

Overigens heb ik een 1,5 Ghz… Ik weet niet wat je biedt? 8)

www.a-mac.nl