Mac Mini + Hardphone (usb telefoon)

Hallo Mensen,

Ik heb sindskort een account bij www.voipbuster.com een dienst waar je gratis kunt bellen maar ook telefoons kunt ontvangen. Nu wil ik graag weten of het mogelijk is om een USB telefoon op mijn MINI aan te sluiten. Kan iemand mij hier iets over vertellen.

Thnx

In de USB-poort pluggen :?

Als ze zeggen dat het op een Mac ook werkt... Ik bedoel; die dingen hebben ook gewoon USB poorten :P

...maar voip buster is er alleen voor windows, nog geen mac client. Dus wordt sowieso lastig.

[quote:b14fee3711="Bliss"]...maar voip buster is er alleen voor windows, nog geen mac client. Dus wordt sowieso lastig.[/quote:b14fee3711]

Toevallig ben ik er dit weekend een beetje mee bezig geweest, maar helemaal snappen doe ik dat Skype gedoe nog niet. (zal de leeftijd wel zijn…) De een roept nog harder dan de ander dat het ‘gratis’ is - maar alleen maar gratis voor wie het ook heeft? Net zoals MSN (snap ik ook niet helemala maar ik ga er van uit dat mijn dochters mij dat uit kunnen leggen) En de rest bel je dan via je mobiel of KPN zoals nu? Of ook met korting via internet? In ieder geval vond ik hier (http://www.skype.com/) ook iets downloadachtigs voor Mac. …

@Roland, korte uitleg: Skype gebruiker naar Skype gebruiker is idd gratis, vooral ideaal voor mensen die regelmatig met dezelfde contacten in het buitenland bellen zoals mensen met bv geemigreerde famlilie in het buitenland. Een kennis van mij met een eenmansbedrijfje met veel vaste contacten in de US en UK heeft bij wijze van relatiegeschenk een aantal mensen een Skype telefoon kado gegeven, was in de kortste keren terugverdiend!

Met Skype kun je tegen gereduceerde tarieven ook naar land of mobiele lijnen bellen, daarvoor koop je zgn. Skype Out credtits via een creditcard. Hoeveel je daarmee bespaard hangt erg van je belgedrag af, de besparing is uiteraard het geringste als je het meest belt in de daluren binnen je regio.
Meer info over de prijzen voor Skype Out vind je hier:
http://www.skype.com/products/skypeout/

Skype in, is het tegenovergestelde van bovengenoemde, is echter nog in ontwikkeling.
Voorlopig is Skype dus een aanvulling op je vaste telefonie, nog geen volwaardige vervanger.
Bovendien zit je, als je ADSL internet hebt, uiteraard voorlopig gewoon aan je KPN abbo vast.