Mac & Nokia 6260

Weet iemand een truc om iets intelligents te doen met een Powerbook met bluetooth en een Nokia 6260. iSync doet niets ondanks dat apple met series 60 loopt te pochen. Iemand? Ja, Send File… werkt wel maar ja. Nu m'n 200 contacts nog…

Send all contacts ? is me wel eens gelukt met zo'n Nokia apparaat. via BT

Oh hell man, iSync doet wel iets met mijn Nokia (7650), maar dat werkt dan 1 kant op of zoiets, met als gevolg dat ik overal dubbele dingen had. En nee, ik heb niet zomaar op Sync gedrukt, heb wel degelijk gekeken waar de info vandaan komt en waarheen het gestuurd zou worden. Ik vond het allemaal maar complex. Ik zou bijna Nokia laten voor wat het is, was al stiekem naar een Siemens SL 65 aan het kijken ware het niet dat dat onding geen Bluetooth heeft duh!

Tja, dat is dezelfde versie van symbian als de 7610... Ik heb hier een tijdje geleden ook al 't een en ander gepost, maar niemand had een antwoord. Het schijnt te liggen aan het verschil tussen mrouter en SyncML, de versie 6.0 (36xx, 7650 en 6600) en versie 7.0 (6260 en 7610 [ea]).

Ook op www.allaboutsymbian.com lijken ze er niks van te begrijpen… 't is, zoals ik al eerder zei, maar gewoon wachten op apple denk ik… Of met BT al je contacten overzetten. Daar ben ik maar stukje bij beetje mee begonnen. Wel jammer, want blijkbaar synchroniseert 'ie alles (inclusief foto’s) met de 6600. Maar die ga ik echt niet ruilen met mn broer hoor!! Die 7610 is verder echt prima! :lol:

[offtopic]Vind je die 6260 nou echt zo’n fijn toestel? Ik had 'm eerst, maar vond het echt een draak van een toestel! Veel te groot, log…[/offtopic]

staat er ook niets hier,...

http://homepage.mac.com/jonassalling/Shareware/Clicker/index.html

:?

Hmmm... over het synchroniseren van een symbian telefoon met osx? Salling was juist bezig met het maken van programmaatjes voor de SE-lijn (t610 etc.)!