Ik heb sinds kort Tiger geinstalleerd en misschien ligt het daaraan, maar sindsdien krijg ik het niet meer voor elkaar om Word op nederlandse spellingcontrole in te stellen. Ik kan wel Dutch kiezen, maar hij blijft Engels... Best irri en ik vraag me af of iemand een oplossing weet? Bij Panther heb ik hier nooit problemen mee gehad? :(
Bij mij werkt het perfect onder Tiger ...
ik krijg het ook niet voor elkaar en ik zou het verekte graag willen weten...
Zelf heb ik alles schoon/opnieuw geinstalleerd. Zowel Tiger als Office... Geen problemen met de spelllingcheck,
Kortom, misschien helpt dit:
- zorg ervoor dat je de updates van office aan boord hebt (download en installeer ze eventueel opnieuw)
- opnieuw installeren van office (wel alles eerst weggooien en prullenbak legen)
Succes
edit: alles weggooien is geen applewaardige optie, wellicht zijn er inderdaad andere mogelijkheden, onderzoek die eerst…
Moet je dan ook niet je language als dutch instellen? Staat onder het menuutje Tools.
Je hoeft niet Office compleet opnieuw te installeren, enkel de Value Pack Installer en de nodige talen onder proofing tools.
Precies zoals kwest zegt: Met de valuepack installer van de installatie CD de proofingtools opnieuw installeren. Kies de talen die je witl installeren, in dit geval dus Dutch, en het werkt weer.
Heb dit vandaag nog gedaan omdat één computer ondanks de ingestelde Dutch voor Language alles goedkeurde.
Je raad het al: Na het installeren van de proofingtool was het weer OK
k thanks, t werkt weer allemaal :-)