Mac Office lege pagina

Sorry voor deze noob vraag maar ik heb gezocht in de search van dit forum, in die van office en ook op google maar kon er niks over vinden.

Hoe krijg ik in een document een lege pagina (in office op een windows pc was het als ik het goed heb alt enter)

maar hoe zit het in Office for mac?

Shift Appeltje Enter.

Tot uw dienst. :slight_smile:

appletje-n (heet officieel command-n, maar goed) levert een nieuw leeg bestand op shift-appletje-enter levert een nieuwe pagina in het bestaande document.

Als je in de menubalk klikt op een dropdown menu staat de keyboard shortcut er rechts naast, op dezelfde regel.

had het NET gevonden.... maar toch bedankt voor jullie snelle antwoordenn... en ik maar op add new blank page zoeken... :oops:

[quote:46fe60bbdc="Waterman"]appletje-n (heet officieel command-n, maar goed) levert een nieuw leeg bestand op shift-appletje-enter levert een nieuwe pagina in het bestaande document.

Als je in de menubalk klikt op een dropdown menu staat de keyboard shortcut er rechts naast, op dezelfde regel.[/quote:46fe60bbdc]
Volgens mij bedoelt hij geen nieuw document maar een nieuwe pagina in een document, oftwel een ‘page break’.
Volgens mij kun je het ook onder die noemer ook vinden in Office (of een nederlandse variant daarvan).