Mac ondersteunt Combodrive niet, help.

Ik heb zojuist de standaard DVD speler uit mijn G4 450DP vervangen door een Samsung DVD/CDRW combo drive. Maar nu blijkt dat het branden van CD's niet wordt ondersteund. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

De Combo Drive is van het merk Samsung, typenummer SM-352N.

Ik draai OSX 10.3.3

[url=http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=5419]Zoekt[/url] en gij zult vinden...

Patchburn II

als je met Toast 6 werkt heb je geen enkel probleem

Klopt, maar native en vanuit de iApps branden is toch een stuk fijner....

Passenger,

Bedankt voor de link, nu werkt het wel.

Nogal slordig van me dat ik niet eerst de zoekfunctie heb gebruikt. Ik had al uitgebreid op de Apple Site zitten zoeken, maar kwam er daar niet uit. En omdat ik ZO graag en ZO snel met dat apparaat aan de slag wilde, was ik iets te gemakzuchtig met het plaatsen van mijn vraag.

Het zal niet meer gebeuren, beloofd :slight_smile:

En inderdaad, Toast 6 is voor mij geen optie, want ik wil vanuit de iApps kunnen branden.

Maak je geen zorgen, ik probeer de zoekfunctie meestal wel, maar dan kan ik ook niet alles vinden.

Het is inmiddels bijna gemeengoed dat nieuwe gebruikers eerst wat roepen, zonder eerst te zoeken, dus vandaar… Zorgt nogal eens voor irritatie bij gebruikers die graag echt lastige vragen willen beantwoorden.

By de way, werkte Patchburn in een keer? Hoor er nogal wisselende verhalen over namelijk.

Patchburn werkt fantastisch!

Programma gestart, gaf meteen mijn drive aan, op OK klikken, computer herstarten…en branden maar.