Mac op HCC dagen??

Ik ga vrijdag met mijn klas naar de HCC computer beurs in Utrecht. Mijn vraag is of daar ook macs te bekennen zijn?? Zo niet dat sta ik lekker UT 2003 uit te proberen in de game room :wink:

Dennis

HCC heeft een Apple- gebruikersgroep....

Vergeet het maar! Ik ga, samen met een paar vrienden, elk jaar naar de HCC dagen. En er is dus vrijwel niets te bekennen wat ook maar met een Mac te maken heeft. Inderdaad is er een Mac gebruikers groep, maar daar houdt het wel mee op.

Wij gaan eigenlijk alleen om ons te verlekkeren aan al die Windows-bagger die er op de mark is.
Kortom, het is elk jaar weer lachen op die HCC-dagen.

[quote:c8515be309="KarelWillem"]Wij gaan eigenlijk alleen om ons te verlekkeren aan al die Windows-bagger die er op de mark is. Kortom, het is elk jaar weer lachen op die HCC-dagen.[/quote:c8515be309] Laat je ons ook een beetje meegenieten :)

Jammer dat er weinig mac is :( Kwou mijn vrienden eigenlijk wel een demonstratie laten zien van het meest geavanceerde besturingssysteem ter wereld!! :wink: Waarom is er eigenlijk geen mac te vinden?? Het zou een goede switch zijn!! Meer dan 100.000 mensen komen kijken!! Daar zullen er vast wel een paar van zijn die wel willen switchen!!!

Dennis

Afgelopen keer hadden ze gelukkig wel iMacs voor de bezoekers om te internetten. Wel slim van ze om geen PCs te gebruiken (weinig onderhoud nodig).