MAC OP PC !!

Ik heb net een proggie op internet gevonden om mac op pc te kunnen draaien! het is jammer genoeg alleen mac os 8 en os 7.5 en geen os x :( maar je kan ze op alle versies van pc draaien!

alleen jammer dat je er voor moet betalen voor os 8 199.95 dollar en voor 7.5 99.95 dollar.

weer leuk om mensen te kunnen laten switchen. :wink: :smiley:

hier de url: www.emulators.com/softmac.htm

Ik gebruik daarvoor [url=http://gamma.nic.fi/~lpesonen/BasiliskII/]Basilisk II[/url]. Die valt onder de GNU General Public License, maar je moet wel zelf voor een ROM file zorgen. Met een beetje speurwerk kun je die ook zo vinden.

heb ik wel eens geprobeerd ja voordat ik geswitcht was. 't is alleen voor 68k macs geloof ik dus of dit nou mensen van een switch zal weerhouden.

Apple heeft een tijdje terug mac os 6 t/m 7.5.3 vrij gegeven voor gratis download. Op m'n oude performa en powerbook heb ik het geinstalleerd en ik moet zeggen dat ik het erg leuk vind om er mee te spelen.

Downloaden!!!

Ik had het op m'n PC draaien maar het schiet niet op en je kan er geen fluit mee. Ben veel blijer met m'n echte iMac :)

[quote:851bf57cc1="Tjerker"]Ik had het op m'n PC draaien maar het schiet niet op en je kan er geen fluit mee. Ben veel blijer met m'n echte iMac :)[/quote:851bf57cc1]

Ja, je iMac heeft een PPC processor. De beide emulatoren (Softmac & Basilisk II ) emuleren alleen 68k systemen.