Mac OS X 10.3.6 Server

Hoe kan ik maken dat m'n Mac OS X 10.3.6 Server onzichtbaar is op het internet maar dat iemand die m'n adres kent toch kan verbinding maken met m'n server? En hoe kan ik downloaden met m'n server zodat de server die op Internet aangesloten is waarmee ik verbindig maak, m'n IP adres niet kan zien? M'n server is al verschillende keren gehackt geweest!

en wat bedoel je met gehacked geweest .... je kan de ping return blockeren .... alleen met je ip adres werken ... goeie lange wachtwoorden gebruiken ...

Succes …

Hoe weet je dat je server gehacked is. Volgens mij is het zo dat zelfs alje 'm gelijk op zet ales stealth is behalve ping

heb je je firewall aanstaan? welke poorten heb je open staan? doe eens een portscan bij iemand anders? check je router/modem...

ik heb al 5 jaar een Linux server draaien en die is nog nooit gehackt.. wat jij wilt is sowieso onmogelijk, aangezien de server waarmee jij verbinding maakt altijd je IP kan 'zien' aangezien hij die gebruikt om een verbinding tot stand te brengen (basic TCP/IP principes).