Mac Os X algemeen

Ik heb net MacOs 10.2 geïnstalleerd, doet mijn "internetverbinding" het niet meer. Ik heb een USB Alcatal adsl modem (the green monster, heb ik al gehoord!!). Bij 10.0.5 deed-ie het nog prima, alleen moest ik hem meteen aan het begin aanzetten, dan bleef ie de hele tijd aan. Na enige tijd deed ie het niet. Nu, met 10.2 doet hij het helemaal niet: error: gekruiste verbinding. Wat is dat? En hoe kan ik dat verhelpen? Bedankt alvast Dick :)

ja ik zie u probleem al je moet een nieuwe driver zoeken want bij die groene monster (die ik ook heb) is de driver enkel voor 10.1 ofzo goed en met 10.2 doe hij het niet dusja... ik heb de drivers op www.skynet.be gehaald je moet es zoeken op de site ergens bij adsl en dan modems en dan drivers ofzo en een keer dat je die drivers heb zal u internet weer perfect gaan :-)

dank yoann,

ik had al de nieuwe drivers van de KPN site gehaald (driver voor 10.2) maar die doet het dus niet. Misschien is die u noemt anders. Ik zal het proberen. Dank.

Regards

Dick Pieper

http://skynet-upg-nl.custhelp.com/cgi-bin/skynet_upg_nl.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_sid=Ii7o8szg&p_lva=&p_faqid=2125&p_created=1042461821&p_sp=cF9zcmNoPTEmcF9ncmlkc29ydD0mcF9yb3dfY250PTIwJnBfc2VhcmNoX3RleHQ9ZHJpdmVycyZwX3NlYXJjaF90eXBlPTMmcF9wcm9kX2x2bDE9fmFueX4mcF9wcm9kX2x2bDI9fmFueX4mcF9zb3J0X2J5PWRmbHQmcF9wYWdlPTE*&p_li= hier zulde de drivers vinden :-) en hopelijk lukt het maar vergeet niet de driver vanop de cd eerst te installeren en dan de nieuwe driver te installeren erna