Mac OS X een knap staaltje werk

Het OS mag dan niet 100% perfect zijn maar eigenlijk mogen we niet klagen. Ga bijvoorbeeld een dagje werken met windows of even een dagje stoeien met linux. Dan staat osx er toch echt boven. Ook linux waarvan ik dacht dat het toch zeker de mooite waard zou zijn als vervanging voor windows valt toch wel een beetje tegen als je een mac gewend ben. Waar os x alle console elementen vrijwel voledig onder het aqua manteltje verstopt hebben, zit er in linux ondanks de grafische interface toch vaak niet veel anders op dan het console erbij te trekken. En dan denk je echt, wat hebben ze dat toch mooi gedaan.

Ik ben blij voor je jongen

Maar wil je hiermee bereiken?

[quote:0466a048bd="Atagonis"]Het OS mag dan niet 100% perfect zijn maar eigenlijk mogen we niet klagen. Ga bijvoorbeeld een dagje werken met windows of even een dagje stoeien met linux. Dan staat osx er toch echt boven. Ook linux waarvan ik dacht dat het toch zeker de mooite waard zou zijn als vervanging voor windows valt toch wel een beetje tegen als je een mac gewend ben. Waar os x alle console elementen vrijwel voledig onder het aqua manteltje verstopt hebben, zit er in linux ondanks de grafische interface toch vaak niet veel anders op dan het console erbij te trekken. En dan denk je echt, wat hebben ze dat toch mooi gedaan.[/quote:0466a048bd]

Pak een envelop, stop er geld in en stuur het naar Ome Steve. Hij zal er vast blij mee zijn en je adres stoppen in de Apple-database om je zo de nieuwste nieuwtjes over de overstap naar x86 te kunnen bekendmaken. :stuck_out_tongue:

[img:5f0127d1dd]http://forum.macosx.nl/album_pic.php?pic_id=7639[/img:5f0127d1dd]

Wees nou eerlijk jongens, ondanks de flauwe reacties (die ik niet helemaal onterecht vind :P ) zijn we het heel diep vanbinnen wel met hem eens, he ;)

[quote:f5060aa24b="rburgt"]Ik ben blij voor je jongen Maar wil je hiermee bereiken?[/quote:f5060aa24b]

Reageer dan niet zou ik zeggen.

[quote:a10b10e797="Perfect Dark Zero"]Wees nou eerlijk jongens, ondanks de flauwe reacties [/quote:a10b10e797] [quote:a10b10e797="Adriaan Mol"]Reageer dan niet zou ik zeggen.[/quote:a10b10e797] Jullie hebben gelijk, het is wel erg flauw.

Mijn welgemeende excuses aan de topic starter!

[size=9:a10b10e797]Maar ik snap nog steeds het “doel” van het topic niet[/size:a10b10e797]

ja maar eigenlijk [een beetje] een zinloze topic....... want dat weten we dondersgoed jong :lol:

[quote:82c9c42fb1="Maclord"]ja maar eigenlijk [een beetje] een zinloze topic......[/quote:82c9c42fb1] Ow, ik dacht dat dit Maclounge.nl was...

Ja en Senseo Crema is koffie voor homo's!! :wink: :P

[quote:d461b65a75="rvanloosen"]Ja en Senseo Crema is koffie voor homo's!! :wink: :P[/quote:d461b65a75] En dat homo's betere smaak hebben is algemeen bekend...

:wink:

Hahahaha!

waar gaat dit over? Homo's of of of Aplle. Apple heeft meer smaak

Over het geweldig osx. :)

het snel kunnen printen op een hp photosmart 1315 printer.
De geweldige aansturing van mijn philips webcam (tucam 7nog wa)
De 5300CXI scanner van Hp. De HP2500CM printer. Geweldig die ondersteuning.
ben er echt van onder de indruk. En dat zonder extra drivers enzo.
Die draaiende strandbal, waardoor je weer es koffie kan halen. En uiteindelijk het mooie apparaat uit zijn lijden moet verlossen met een seconde of 5 de aanuit knop ingedrukt houden.

teveel koffie op vandaag… word je cynisch van :slight_smile: