Mac OS X update 10.4.1 is uit!

Ik zie net op mijn Mac dat 10.4.1 uit is. Ben het momenteel aan het downloaden.

hehehhe eindelijk! Hier zat ik op te wachten!!!

ben ook downloadende :)

http://www.info.apple.com/kbnum/n301517

Zeg nou niet te vroeg dat het wachten voorbij is...

Als ie straks tegen valt ken je weer wachten op 10.4.2

so far so good :P

alles doet het nog… kan wel mijn icoontjes en themes terug veranderen maar dat is normaal :wink:

werkt goed hiero...

ik weet niet hoe het komt maar heb het gevoel dat Safari sneller loopt. zal wel aan mij liggen! vooral met flash in safari.. hmm das wel beter! :D

[quote:c8570476bf="Berend"]ik weet niet hoe het komt maar heb het gevoel dat Safari sneller loopt. zal wel aan mij liggen![/quote:c8570476bf]

same feeling :?

[edit] denk niet dat het gevoelsmatig is … paar sites die veel sneller laden nu :slight_smile:

toch wat narigheden:

growl mail doet het niet meer

transparent dock waar vandaag voor tiger een update is voor uitgekomen doet het ook niet meer. Heb ik een halve dag zonder lelijke witte doos om me dock gewerkt zit ie er sinds 10.4.1 weer :x

allemaal third party problemen natuurlijk maar toch vervelend :frowning:

ik had heel stiekem wel gehoopt dat ik dat water rimpel effect in dashboard nu ook wel kon zien met m'n iBook......... maar helaas!

nee die krijg je niet te zien nee. maar wees blij... hijs 1 keer leuk maar daarna.. gaat ie irriteren.

[quote:2dcf46bd50="lowfi"]transparent dock waar vandaag voor tiger een update is voor uitgekomen doet het ook niet meer. Heb ik een halve dag zonder lelijke witte doos om me dock gewerkt zit ie er sinds 10.4.1 weer :x [/quote:2dcf46bd50] Cleardock al geprobeerd ?

http://www.unsanity.com/haxies/cleardock/

cleardock ken ik wel maar die verneukt expose. als je expose activeert namelijk verdwijnt de hightlight color als je boven een window hovert :(

bovendien heeft transparent dock nog wat andere handige dingen… zoals finder icoon uit je dock weg halen enzo :slight_smile:

ik wacht maar weer even een update af :slight_smile:

Dat van die expose was mij nog niet eens opgevallen... :o

Tja, ik had al wat programma’s van Unsanity, en die bevielen goed, dus waarom niet ook Cleardock proberen dacht ik… Transparant dock was al 3 jaar lang niet geupdate geloof ik…

cleardock is laatst wel geupdate. alleen hebben ze die bug er fijn in laten zitten ook al heb ik als (betaald) unsanity gebruiker daar herhaaldelijk over gemaild :S

maar genoeg offtopic :slight_smile:

10.4.1 nu :slight_smile:

In Safari is het probleem met de avatars en de daar doorheen lopende tekst ook verdwenen :lol:

[quote:862de95031="lowfi"]cleardock is laatst wel geupdate. alleen hebben ze die bug er fijn in laten zitten ook al heb ik als (betaald) unsanity gebruiker daar herhaaldelijk over gemaild :S

10.4.1 nu :)[/quote:862de95031]

Ehm … ClearDock is freeware
:sotp: … die het prima doet onder Tiger.1 hoewel misschien op dat Expose-dngetje na.

goh fijn, httpmail doet et niet meer :x ik moet écht maar es wat anders dan dat hotmail denk ik zo!

[quote:99ea243d47="Apollo"][quote:99ea243d47="lowfi"]cleardock is laatst wel geupdate. alleen hebben ze die bug er fijn in laten zitten ook al heb ik als (betaald) unsanity gebruiker daar herhaaldelijk over gemaild :S

10.4.1 nu :)[/quote:99ea243d47]

Ehm … ClearDock is freeware
:sotp: … die het prima doet onder Tiger.1 hoewel misschien op dat Expose-dngetje na.[/quote:99ea243d47]ja maar ikheb shapeshifter wel gekocht :wink:

icoontje van geminimaliseerd venster nog steeds blokkerig BAH :(