Mac OS X v.10.2.5 vandaag te verkrijgen

Eh Jan-Willem, hoe heb je dat gedaan, dat je Mac iedere 5 minuten checkt? Ik neem aan dat hij het automatisch doet, toch?? :P

[quote:f93d652ceb="JeePee"]Eh Jan-Willem, hoe heb je dat gedaan, dat je Mac iedere 5 minuten checkt? Ik neem aan dat hij het automatisch doet, toch?? :P[/quote:f93d652ceb]Nee, JP het fijne Handwerk

en dat op m'n verjaardag!!!

Gefeliciteerd hankie, maar nog steeds geen update

geduld is een schone zaak..!! 8)

Hankie, van harte gefeliciteerd! Ik hoop dat Apple een kadootje voor je heeft... en natuurlijk ook voor ons..... :lol:

[quote:aa6a77a30c="PeterK"]geduld is een schone zaak..!! 8)[/quote:aa6a77a30c]Zeker [i:aa6a77a30c]maar nu even niet[/i:aa6a77a30c]

In Cupertino is het negen uur vroegah.

he, waarom denk je dat ik dit draadje met uitpuilende ogen zit te volgen... :roll:

[size=18:c77a7f600d]Downloaduhhhhhhh!!!!!!![/size:c77a7f600d]

Ik draai nu onder 10.2.5.

en nu, als schattige baby's liggen we allemaal aan Moeder Apple's sterke Servers te zuigen voor verse software.... :D

allemaal 10.2.5 slurpen lol, ik heb 'm lekker al.. 8)

Ik nu ook 10.2.5 gebruiker. hoera, hoera.

we zij net kleine kinderen he. kunnen niet wachten op de kadootjes uit te pakken :P

[quote:6b92ab964f="Hemi"]en nu, als schattige baby's liggen we allemaal aan Moeder Apple's sterke Servers te zuigen voor verse software.... :D[/quote:6b92ab964f]

kon dat maar met hardware :stuck_out_tongue:

Ik haal m’n software update later deze week wel op, ik laat jullie eerst wel ff voor :wink:

En kinderen.... hoe bevallen de kadootjes?? :)

[quote:b1a480cde7="Missundaztood"][quote:b1a480cde7="JeePee"]Eh Jan-Willem, hoe heb je dat gedaan, dat je Mac iedere 5 minuten checkt? Ik neem aan dat hij het automatisch doet, toch?? :P[/quote:b1a480cde7]Nee, JP het fijne Handwerk[/quote:b1a480cde7] ik laat het hem wel lekker doen, mar ga hem ook maar eens downen

Mijn iMac G4 loopt als een trein onder 10.2.5, maar goed nog niet uitgebreid kunnen testen... :wink:

En mijn iBookje krijgt z’n voer nu van Apple… Ik hoor 'm slurpen… :roll: :wink:

[quote:48aa729b67="Jan-Willem"][quote:48aa729b67="Missundaztood"][quote:48aa729b67="JeePee"]Eh Jan-Willem, hoe heb je dat gedaan, dat je Mac iedere 5 minuten checkt? Ik neem aan dat hij het automatisch doet, toch?? :P[/quote:48aa729b67]Nee, JP het fijne Handwerk[/quote:48aa729b67] ik laat het hem wel lekker doen, mar ga hem ook maar eens downen[/quote:48aa729b67]

Kijk dat bedoel ik nou… :x Dat wil ik ook :stuck_out_tongue: :cry: Via de Terminal ingesteld? Of via een programmaatje? AAAHHH, hoe heb je het gedaan… :stuck_out_tongue: :roll: Wil je het verklappen?? :oops: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :innocent:

Na de restart was m'n schermresolutie veranderd naar 800x600, terwijl ik normaal op 1280x1024, 85hz draai. Waarschijnlijk omdat dit geen "recommended mode" was is het teruggesprongen naar een default waarde.

Zo, en nu maar geduldig wachten op 10.3… :wink: