mac osx en quark 4 en quark 5

Help,

Is het mogelijk om quark 4 en/of quark 5 te draaien op de nieuwe g5?

Als de G5 classic en os 9 kan draaien wel. Maar ik weet niet zeker of deze machines dit nog ondersteunen.

Yep! dat kan! :wink:

Kan iemand mij zeggen hoe het nu moet ?

Ik werk (nog) onder 10.2 en gebruik Quark 4.1 onder Classic (OS9). Als ik nu zou ugraden naar Panther kan ik Quark 4 niet meer gebruiken ? Of kan ik toch nog op een of andere manier Classic opstarten onder Panther ?

Quark 6 gebruiken is voor mij geen oplossing daar ik bestanden extern nog moet kunnen aanleveren als 4.1

Wie weet hoe ? Bedankt alvast.

Hey MDF, Na mijn weten kun je gewoon werken op dezelfde manier zoals je nu werkt, dus onder Classic opgestart vanuit OSX. Moet geen problemen geven.. Je kunt Panther gewoon over 10.2 installeren en verder gaan met Quark. Ik werk zelf helemaal niet meer met OS9, die heb ik vaarwel gezegd.. :)

Hoi Tony

Kan je onder Panther dan nog werken met Quark 4.1 ?

Ja, dat MOET gewoon werken! Ik zie verder geen reden waarom dit niet zou gaan.. :? No Problemo MDF Suc6!

:wink:

Onder Panther kan je gewoon Classic draaien, je kunt met een G5 alleen niet meer onder OS9 opstarten. Werkt 100% zeker, want ik werk dagelijks met Quark 5 (en andere Classic programma's) onder Panther...

[quote:7dcfe3f6ec="pepe"]Onder Panther kan je gewoon Classic draaien, je kunt met een G5 alleen niet meer onder OS9 opstarten. Werkt 100% zeker, want ik werk dagelijks met Quark 5 (en andere Classic programma's) onder Panther...[/quote:7dcfe3f6ec]

Aha, daar was ik even mee in de war. Je kan er wel nog in werken, alleen niet meer in opstarten.

Dat werkt goed!! Wij hebben hier 2 G5's met Panther draaien waar Quark 4.1 dagelijks op wordt gebruikt, en dat werkt goed. Zelfs beter als in Jaguar. :)

Bedankt voor de reacties !