mac osx op pc

blijkt dus dat ze een ppc hebben kunnen emuleren

maar de stappen die je op voorhand enzo moet uitvoeren , vind ik toch wel wat ingewikkeldn
een kleine noob op dat gebied

http://pearpc.sourceforge.net/getstart.html

kan iemand uitleg geven ?

kan niet kan niet kan niet kan niet kan niet kan niet kan niet kan niet

Je kunt OSX ook niet op een IBM met een PPC draaien. Daar heb je nog wel meer voor nodig, zoals het Apple rom.

OSX is zo gebouwd dat het uitslauitend en allen op een Apple draait

lees de voorpagina van mac osx.nl

Sodeju. Nou dåt weer.

Loopt het hier binnekort vol met al die mensen die bij de Aldi een PC hebben gekocht en nu ook OSX willen draaien. Ik houd mijn hart vast…

[quote:2b3d8be0c6="Deskman"]kan niet kan niet kan niet kan niet kan niet kan niet kan niet kan niet

Je kunt OSX ook niet op een IBM met een PPC draaien. Daar heb je nog wel meer voor nodig, zoals het Apple rom.

OSX is zo gebouwd dat het uitslauitend en allen op een Apple draait[/quote:2b3d8be0c6]
Ach het is nog altijd 500x zo sloom. Dus alleen leuk als voorbeeld om aan mensen te tonen hoe snel een Apple wel niet is. :wink:

Wie durft het aan om Virtual PC te gaan draaien op Pear :P

Zullen we beginnen met Pear onder Virtual PC draaien... en dan weer Virtual PC... Ik kan me herinneren dat 'vroeger' op de website van Insignia, dacht ik, een soort wedstrijdje was van hoeveel emulators je 'op elkaar' kon draaien. Ik heb zelf wel eens een Mac-emulator op een Amiga-emulator op een Mac geprobeerd te draaien. Gaaaaaap.

[quote:2155a32fe8="Sage"]Ach het is nog altijd 500x zo sloom. Dus alleen leuk als voorbeeld om aan mensen te tonen hoe snel een Apple wel niet is.[/quote:2155a32fe8] Eerder andersom dus...

mensen gaan dan dus denken: “tering, die OSX is echt traag… ik koop toch maar geen Mac.”

Ik zie het nut nog nie echt... want wat biedt mijn OSX nou xtra ? om straks dat sega spelletje te spelen ??? :P

:apple: = :innocent:

[quote:782f842abc="unSOUND"][quote:782f842abc="Sage"]Ach het is nog altijd 500x zo sloom. Dus alleen leuk als voorbeeld om aan mensen te tonen hoe snel een Apple wel niet is.[/quote:782f842abc] Eerder andersom dus...

mensen gaan dan dus denken: “tering, die OSX is echt traag… ik koop toch maar geen Mac.”[/quote:782f842abc]
Niet als je de goede uitleg erbij geeft. :stuck_out_tongue: