MAC OSX Tip-van-de-dag - drop je recente ervaringen hier

Afgezien van de Tips&Truuks afdeling is het misschien een goed een onderwerp te starten waar men korte tips (en/of waarschuwingen) van de dag kwijt kan. Het grote voordeel is de snelheid en grote ervaring van de macgebruikers. Deel je recenste ervaringen met de rest van ons. (bv. Heb jij de nieuwste programma-update al draaiende, en bevalt deze?)

We zullen zien of er interesse is voor zo'n onderwerp…

Jaha..goed plan! Misschien wel iets om permanent toe te voegen als hot item?..moet ik nu wel met een tip komen zeker :p ...hmmm...leuk extraatje voor X is Transparent Dock ziet je dock er errug mooi uit..zoek ff op versiontracker voor de laatste versie :p

Heel leuk dat mensen nadenken over nieuwe ideeën, en ik moet zeggen het is een leuke!

Misschien moet die "Tip van de dag" dan op de voorpagina komen te staan? En mensen kunnen tips insturen, controleren wij ze even en komen ze op de "Tip van de dag"?

Zoiets?
Adriaan

Goed idee Adriaan, moet je zeker doen!  :D

Briljant!! Je kan dan ook al er iets meer info over is ofzo dan doorgaan naar het artikel ervan, mits dat geschreven is natuurlijk, :p

Bedankt voor de credits jongens, maar ik heb het idee -helaas- niet zelf bedacht. Je kijkt wel eens ergens rond, nou... Het leek me een mooi idee om -nog- meer mensen/meningen en kennis naar de forums te krijgen...:D

Adriaan: Je hebt (denk ik) de keuze om iedereen een eigen tip in te laten sturen op het onderwerp tips, netzoals je nu OSX als onderwerp hebt. Niet werkende of slechte tips worden door de medeleden meteen 'afgestraft' door een lage score of negatieve reacties.
Of je screent ze zelf, maar kun je ook altijd de tips zelf uitvoeren? "Don't try to fix it if it aint broke". Voor sommige tips is eerst een probleem vereist.  ;) Het kost je ook wel veel tijd denk ik…  De voorpagina is ook een goed idee. Misschien zijn sommige tips een artikel waard :smiley:  :D

Tips zijn zo af en toe zeker artikelen waard! Hierbij ook meteen een oproep naar mensen die artikelen voor Mac OS X willen schrijven (let wel op dat dit netjes moet gebeuren).

Ik zal het tips van de dag systeem maken, en er een stem systeem opzetten (handig tot onhandig of iets dergelijks)!

Ik zal er wel "Lezer voor lezer tip" van maken, wie weet zijn er meerdere of minder tips per dag namelijk.

Adriaan

Ja tip van de dag, zo start MS Office ook op!!! Leuk man! ???

Maar ff zonder dollen leuk plan, krijgen we ook snel revieuws? ik weet dat ik er een beetje over zeur, maar kan niet w88, doe het namenlijk ook voor de schoolkrant en die is er niet in de zomer, dus verveel me en heb veel informatie om te delen

Misschien is het uit te splitsen in tips en in een 'hot items' ofzo. Denk ff aan updates van een bepaald programma die een heel systeem in het honderd laten lopen (als dat nog kan in OSX ;) . Kun je een 'warning droppen' voor de rest...

Ik wou dat ik dit onderwerp kon blijven volgen, maar heb helaas  ??? vakantie en ben paar weken in buitenland (zonder computers). Ik hoop trouwens dat zoiets geen gevolgen heeft voor mijn lidmaatschap?

Tuurlijk heeft dit geen gevolgen voor je lidmaatschap! We gunnen onze leden een vakantie met plezier! :)

Ow, wat zijn ze toch weer trouw!

Jongers! Ik zal aan jullie fijne ideeën werken! Zout, het review gedeelte komt, zit even te denken waar de knoppen moeten komen (past namelijk niet meer daarboven!)

Adriaan

Tof :D Succes met de interface! (Als ik niet op vakantie ging, dacht ik even mee)

Ik zie het wel over 3 weken :slight_smile:

Okay dan adriaan, toppie, maaruh kunnen we de reviews niet koppelen aan de artikelen, dat je zeg maar een artikel hebt als aankondiging voor de review zeg maar. Kunnen we dan ook meer plaatsjes plaatsen, dat is namenlijk wel handig als je een revieuw maakt.

ga donderdag pas op vakantie (lekker naar spanje) neem m'n iBook mee, maar als ik verslaaft raak aan de spaanse vrouwtjes dan weet ik niet of ik nog wel elke dag kan kijken, maar minimaal een keer in de 2 dagen ik beloof het!!!