mac ox update?!?

nieuwe update is uit lees ik overal. en welke zou ik dan moeten nemen? ik bedoel, ik heb m'n imac g5 net een week (en wat voor een week) ben nog niet helemaal zover dat ik overal aan gaat zitten veranderen. net een widget gedownload welke niet beviel en een hele tijd lope pielen om een weg te krijgen (stond op 2 plaatsen) dus ben nog een beetje huiverig, zeker nadat ik las over het blijven hangen bij/na de update. en nog een paar problemen. of kan er eigenlijk niet zoveel mis gaan?

[quote:3f048ce93c="mcbijna"]nieuwe update is uit lees ik overal. en welke zou ik dan moeten nemen? ik bedoel, ik heb m'n imac g5 net een week (en wat voor een week) ben nog niet helemaal zover dat ik overal aan gaat zitten veranderen. net een widget gedownload welke niet beviel en een hele tijd lope pielen om een weg te krijgen (stond op 2 plaatsen) dus ben nog een beetje huiverig, zeker nadat ik las over het blijven hangen bij/na de update. en nog een paar problemen. of kan er eigenlijk niet zoveel mis gaan?[/quote:3f048ce93c]

Denk niet dat er veel fout kan gaan hoor… En een update is altijd positief…
Doen zou ik zeggen :slight_smile:

en in principe verandert er weinig met zo'n update, de bedoeling van een update is om alles te verbeteren. En laat er nou in deze update een widgetbeheerder zitten :-)

Let er wel op dat het herstarten een tijdje in beslag neemt na een update dus niet direct panikeren als je mac [u:9b01da48e3]de eerste keer na een update[/u:9b01da48e3] er langer over doet om af te sluiten en terug op te starten. :wink:

Nou ik zie het probleem van het opnieuw opstarten anders helemaal niet. Op zo´n windows PC moet je om de haverklap op nieuw opstarten.

Dat je mac nieuw is lijkt me juist alleen maar fijn, mocht hij ontploffen kan er nooit zo veel op hebben gestaan ;) Maar gewoon updaten die handel, het is niet voor niets een update ik heb er nog nooit problemen mee gehad.

als je niks probeert, wordt het ook nooit wat :wink: ik ga me er vanavond maar aan wagen. bedankt voor de reactie's

nou, ik denk wel dat het allemaal goed is gegaan. na de herstart wel traag opstarten, maar dat was gewoon toch? maar i.p.v mac ox software heb ik software update gedaan. 12 onderdelen waren dit , en ook de mac ox comdo update. allemaal maar aangevinkt en toen zag ik mac ox combo. maar ik was ergens ook mac ox tegen gekomen. zit er dan een verschil tussen gewone en combo (waarschijnlijk wel) en wat is dan dit verschil?

ik zie dat de prullenbak met 250 mb is gevuld na de update. leeg ik dit gewoon of leeg ik dit " veilig"

gewoon legen. ;-)

Wel mcbijna er stonden zoveel onderdelen omdat je dus nog nooit software update had gedaan. Moet je toch wel eens om de 2 maand doen. Je moet het niet, maar zo heb je altijd de laatste en dus verbeterde versies.

En de trage opstart was normaal :wink:

volgens mij start hij nu sneller op dan " normaal" maar ja, wat is normaal!? als ik m'n pentiumII opstartte, kon ik eerst nog een bakkie koffie zetten :lol: ik ga prullebak legen en dan wacht ik wel weer op de volgende update.

Je mag tussen de updates ook op je mac werken hoor :wink: