[quote:669d283d3a="mvdenberg"][quote:669d283d3a="madcat"][quote:669d283d3a="FreekMac"]Op z'n zachtst gezegd vreemd... Als ik jou was zou ik HTR (Rhenen) er morgen eens over bellen. Zullen ze ook wel zwaar van balen. Heb zo'n prijsverschil niet eerder meegemaakt. Misschien wel een foutje op de HTR-site.
Tweede deel van de vraag: voor dit soort aankopen vind ik service en contact met leverancier belangrijk. Dus bij gelijke prijs (of iets meer) gaat mijn voorkeur uit naar een echte winkel.[/quote:669d283d3a]
vandaag kreeg ik een antwoord terug, ze zeiden dat het te maken had met het oude model, en dat de nieuwe wel gewoon de prijs is zoals deze op de site van apple staat.
wel raar dat dit niet is bijgewerkt op de website.
voor de zekerheid heb ik maar even een factuur gevraagd, binnenkort ga ik maar eens langs in arnhem om te kijken of ik er een dvi-video kabeltje bij kan krijgen.
Als dat zo is dan is er een nieuwe windows man begonnen met overstappen :)[/quote:669d283d3a]
Even een andere vraag, ben je nog student? dan kan je op vertoon van je studentenkaart (schoolpas) een procent of 6 korting krijgen. Op de Apple website moet je dan naar de studenten store gaan. In een winkel moet je je pas dan meenemen + paspoort. (de meeste winkels hanteren de studentenkorting wel)[/quote:669d283d3a]
ik werk al, maar ik heb wel vrienden die nog studeren.
op zich zou 6% (40 euro) schelen, niet iets waar ik wakker van lig ,maar dat maakt de speling om een kabeltje extra te krijgen wel groter.
Zou het mogelijk zijn om het apparaat te kopen door iemand anders (student) en het op mijn naam te laten zetten?
ps: waarom is mijn “flag” van spanje, waar kan ik dit instellen, mijn forumtaal is dutch en mijn tijdzone is +1.