Beste,
Heb net update uitgevoerd van software, volgens mij was het Itunes, airport en nog een andere update. Maar na installatie liep mac vast, heb harde reset gedaan maar hij start niet meer op. er verschijnt balk in beeld die status van "process" zou moeten weergeven maar deze verdwijnt na verloop van tijd.
Alleen Apple logo en spinning wheel blijven in beeld
Iemand dit ook gehad en idee hoe ik Mac weer aan de praat krijg
Een oplossing van Apple is het geforceerd stoppen van de Software Update-app en het verwijderen van de download(s) die in /Library/Updates staat. (In veilige modus)
Edit; Ik zie dat je geen veilige modus kunt doen. Boot eens vanaf Leopard/Tiger/Snow Leopard DVD (of wat je hebt)
hi Daan98,
dank voor je hulp
-hoe kan ik geforceerdstoppen met de software update?
enige wat ik nu kan doen is hem uitzetten(5sec power knop indrukken) en dan weer aanzetten, apple logo verschijnt en het draaiend icoontje. en dan is het gedaan
Nou, het geforceerd stoppen kan als het goed is alleen als je Mac OS X hebt opgestart. In [url=http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=326103]dit[/url] topic heb je een soortgelijk probleem, misschien kun je daar iets uit halen? (Ik weet niet of je links naar andere forums mag plaatsen, maar dat zie ik dan wel weer!)
hi
volgende probleem. ben met CD opnieuw aan het installeren geslagen. krijg ik de melding als ik het wil installeren op HD" the contents of this disk can't be changed" Mac OS X couldn't be installed on this disk