Mac World 2007

Het is weer bijna zover. Mac World komt er begin januari aan. Er is alvast gezegd dat onze Steve een keynote zal geven. Daarin zal hij enkele nieuwe Apple producten aan jan modaal voorstellen.

Ik denk alvast:

• een nieuwe iPod (tegenreactie op de Zune → ingebouwde FM-tuner, aanraakscherm,…)
  • Merom
  • meer nieuwe ‘top secrets’ van Leopard
  • misschien zelfs de lancering van Leopard
  • preview iLife '07

Wat denken jullie ervan?
Mvg,

zou kunnen, maar ik zou wel wat meer willen zien van de iTV eigenlijk

[quote:016483746f="KingAchille"]Het is weer bijna zover.[/quote:016483746f] Het is nog 3 maanden wachten.... :P

Is eigenlijk al een soort gelijk topic over [url=http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=87868&highlight=]hier[/url].

Een nieuwe ipod gaat er niet komen want ze hebben juist een "nieuwe gelanceerd". De tegenreactie op de Zune is de prijsdaling. En voor de rest denk ik ook dat het vooral om Leopard en ilife 07 gaat gaan.

volgens mij gaat 't niet echt bijster boeiend worden..

die merom in de macbooks die komt al eerder (voor de kerst) en die ipod is er inderdaad al.

Ik denk dat het inderdaad gaat om nieuwe iLife en eventueel wat nieuws omtrend leopard.

Als het aan mij ligt: Dit topic sluiten en we zien wel wat er komt op de macworld.

Nu nog maar een maand wachten voordat Macwordl begint, tijd om iedereen elkaar gek te maken over wat komen gaat :P (Bij deze een herziening van mijn mening :innocent: )

Ik lees net dat er een bij aanschaf van een Ipod nano of video, gratis een dock erbij krijgt.
Je moet dan wel via een Premium reseller kopen. (Geen idee voor België)
zie de link voor de folder.
http://www.applepremiumresellers.nl/index.php?node=folder&action=display

Zou dit te maken kunnen hebben met nieuwe docks die gelanceerd kunnen worden op Macworld '07, of is deze actie daar te klein voor, omdat het niet via de Apple store zelf gaat.

Heb gehoord dat er nieuwe toetsenborden gaan komen met docks erin gebouwd. (van Apple zelf)

Tijd voor een nieuwe generatie docks?

Droom: Ipod dock met wlan 802.11n en een nieuwe AirPort Express-basisstation met AirTunes. (Ook 802.11n) :lol:

[quote:f6f4772788="Guido Lamberty"]N Heb gehoord dat er nieuwe toetsenborden gaan komen met docks erin gebouwd. (van Apple zelf) [/quote:f6f4772788] Wat is het volgende, een koelkast met dock in? :innocent:

LG heeft koelkasten met beeldschermen. Ik zie opeens een geweldige samenwerking. Een iPod dock in je koelkast zodat je je muziek kunt afspelen.

En eerlijk gezegd zie ik dat nog wel gebeuren ook weetje. Tegenwoordig is het bij sommige auto merken een aparte optie om de Apple dock [b:3d9622bf7f]NIET[/b:3d9622bf7f] in je auto te hebben. En dat er tegenwoordig maar aangenomen word dat je een iPod hebt, dat en puur dat maakt het dat ik nooit of te nimmer eentje wil (tenzij de 6G iets radicaals heeft dat ik mezelf even lief moet aankijken, maar toch).

Ik heb nu een G4tje en wacht op de MacPro 8 core, hopelijk is die in januari leverbaar.

ze willen beweren dat een boel programmas slechter lopen op 8 cores omdat osx niet zon goeie core support heeft, zou maar even wachten dus tot leopard er ook meteen is, en dan nog, wat zou je eraan hebben? ik heb aan een mac pro quad ook zat, loopt als een trein hier.

Hmm ik verwacht meer een interface tussen iTV en je mac. Dus denk bijv. aan video beelden versturen via je airtunes.... daarnaast uiteraard nog de mogelijke iPhone.

Stilletjes hoop ik op een MBP update, maar betwijfel of dat nu al gaat gebeuren.. Santa Rosa staat gepland ergens rond maart, dus met een beetje geluk een kleine update.. Vanaf Januari zit ik voor 7 maanden in Amerika, dus scheelt me ook weer wat geld.. Ook zou een nieuwe iPod wel OK zijn.

ik verwacht niet zo veel van de software op dit moment... alleen leopart is interessant en voor de rest ben ik nieuwschierig naar de nieuwe macbooks en de nieuwe macpro's. ik hoop dat de volgende mac pro uitgerust word met minimaal 200gb hdd, 1gb ram, 512mb vram en een quad processor

Denk het volgende;

• Previeuw Leopard!
  • iPhone
  • iTV
  • Airport (alhoewel met iTV kun je straks toch ook je internetkabel instoppen en dan draadloos met je Mac het internet op?)

iPod met FM dat denk ik niet. De iPod is gelanceerd met de gedachten altijd je muziek bij je te kunnen hebben. Een ingebouwde FM Radio lijkt me niet iets wat standaard gaat worden.
De accesoires verkopen te goed voor de iPod. Dus denk dat je dat gewoon los kunt en blijft aanschaffen.

Hoeveel dagen eigenlijk nog?

Precies 27 dagen!

Wat kunnen we nog meer verwachten?

[quote:be85b2b8ee]Santa Rosa staat gepland ergens rond maart, [/quote:be85b2b8ee] Santa Rosa? Wat houd dat eigenlijk in? Mvg,