.mac

Hallo

Ik ben er over aan het na denken om .Mac te kopen maar 'k twijfel toch nog een beetje, het is wel leuk dat je een back-up kunt maken en files ‘sharen’ …
Maar 'k heb toch nog een vraag, je hebt 1gb space maar is dat incusief Mail ? en als je een website wil uploaden,…Gaat dat ook met een zelf gemaakte website of dergelijke, of enkel met iWeb ? en is het ook mogelijk om meer dan 1 website er op te zetten bv; een map maken en daar dan nog een andere uploaden ?

MvG

LuCaZ

[size=9:654f298b02] :innocent: Sorry als deze vraag al 100e keren is gestelt,maar 'k kreeg 60.000 gegevens bij het zoeken…[/size:654f298b02]

Het is idd wel mogelijk om een zelf gemaakte site te uploaden naar je .mac ruimte dit is zeer eenvoudig via drag & drop naar je idisk, Als je hier een nieuwe map maakt kun je daar gewoon een andere site inzetten het adres word dan je bestaande site plus daarachter de naam van de nieuwe map.

Mocht je rapidweaver gebruiken om je site te maken is het nog makkelijker omdat dit programma het rechtstreeks kan exporteren naar je .mac ruimte.

En als laatse is er ook nog transmit deze gebruik ik zelf ook voor het uploaden van mijn site’s werkt perfect en kan ook nog eens synchonizeren dus hoef je niet alles te uploaden alleen wat er veranderd is.

:D Bedankt voor de informatie :D

Is het ook mogelijk .php bestanden te draaien op .mac?

nee! geen php onderstreuning wel webdav als ik mij niet vergis.

En hier (Thailand) te koop voor ongeveer 80 euro. PM maar even als je belangstelling hebt.

Dat is toevallig!

Kijkend naar je link vermoed ik dat we vorige week zondag elkaar nog gezien en gesproken hebben in BKK. We hebben met z’n drieen heerlijk Thais gegeten. Klopt toch?

Groeten,
Gerald

ik vind het traag lijken .mac

of klopt dat niet

.mac mag inderdaad nog altijd een héle forse speedbump krijgen. Laat ze de kraan 's wagenwijd openzetten 8)

Ik heb het nog niet uitgeprobeerd, maar ik las ergens dat het via de webbrowser nu veel sneller gaat. Op de .Mac thuispagina kun je nu rechtstreeks inloggen op je iDisk en dan krijg je de inhoud gewoon in je browser te zien. Je kunt er ook up- en downloaden.

Je krijgt bij .mac standaard 1 gb opslagruimte welk verdeeld is in 512 voor mail en 512 voor andere folders, je kan deze verhouding zelf instellen nadat je de account hebt geactiveerd.

[quote:a4b53ed2fc="vhhbeheer"]Je krijgt bij .mac standaard 1 gb opslagruimte welk verdeeld is in 512 voor mail en 512 voor andere folders, je kan deze verhouding zelf instellen nadat je de account hebt geactiveerd.[/quote:a4b53ed2fc]

Heb ik ook eens gevraagd en krijg toen van Esquare het volgende antwoord:

[i:a4b53ed2fc]Deels, je kunt een deel voor Mail reserveren en een deel voor de rest:

To share storage space between .Mac Mail and your iDisk:
Go to www.mac.com and log in.
Click your member name on the .Mac tab, and then confirm your login.
Click Storage Settings on your Account Settings page.
Choose a new storage setting from the pop-up menu.
Click Save [/i:a4b53ed2fc]

Voor de voor- en nadelen van .Mac, kijk eens in het volgende topic