Macbook Air 1.86 GHZ Intel Core 2 Duo 2009

Hallo,

Ik wil een tweedehands MacBook Air uit eind 2009 kopen, nu staat er bij dat de batterij cyclus 279 is, is dat een batterij die nog oké is?

voor die leeftijd is dat niet verkeerd.

Ik zou vooral kijken naar de gezondheid van de accu. Als deze laptop voordat aan de lader heeft gehangen dan is die waarschijnlijk slecht. Je merkt dat snel door de MacBook 10 minuten te laten draaien op accu. Als de accu dat makkelijk trekt en in de tijd slechts enkele procenten is gezakt dan zit het wel goed.

@tarun Oké dus je bedoelt dat als ik de Macbook ga bekijken, dat ik dan even moet kijken wat er gebeurd met de accu als de laptop 10 min aanstaat.

Klopt. Het lijkt me sowieso verstandig om er even mee te spelen. Als je dat dan doet zonder lader merk je snel genoeg of de accu (heel) slecht is of niet.

Ja is goed, thanks voor de tip!

Ik zou als ik jou was kijken naar een MBA eind 2010. Heeft 2 USB-poorten ipv 1, een hogere resolutie-beeldscherm en een SD-slot. Daarnaast verwacht ik dat deze nog een jaar langer ondersteund zal worden met OS X-updates. Het prijsverschil met een model uit 2009 is erg klein, ik verwacht dat je rond de €600-€650 wel een 2010 model kunt vinden. Succes :slight_smile:

Linkje met alle verschillen