Macbook air 2022 of Macbook Pro 2021

Hallo, ik heb vorige week de nieuwe Macbook air aangeschaft voor dagelijks gebruik. Ik kom van van een Macbook Pro af uit 2010 15 inch. Ik heb de Macbook air nu 1,5 week in gebruik en het scherm kan ik het wel mee worden maar het probleem is het toetsenbord dat is net te kort voor mijn lange handen en ik heb hier niet over nagedacht. Ik zit zo te twijfelen om de Macbook terug te brengen maar de Macbook air is een een stuk duurder (bol.com is de goedkoopste maar zou liever de laptop bij apple willen bestellen maar dan is de laptop weer een stuk duurder) en voor wat internetgebruik, office, muziek luisteren niet nodig. Ik zit zo in tweestrijd. Tips zijn welkom. Ik gebruik de laptop ook wel als desktop met los toetsenbord dus dan heb ik het probleem niet meer op schoot en soms los op tafel kom ik een stukje tekort. Misschien herkenbaar.

Het toetsenbord van de MacBook Pro is hetzelfde als die van de MacBook Air.

Het is waarschijnlijk een kwestie van even wennen aan het nieuwe toetsenbord.

Dankje wel voor je reactie. Het gaat met name om de diepte… als ik type hangt mijn pols net over de rand begrijp je. Met de 15 inch lag mijn hand gewoon op het voorstuk. Ik hang dus als ik typ met mijn botjes van mijn pols over de rand en dat is vervelend. Ik zit te denken aan de 14 inch MacBook Pro misschien dat er net een cm bijkomt aan de voorkant.

Misschien een keer een Amac winkel bij je in de buurt binnenlopen, en het uitproberen op de demo-laptops.