Zoals de titel al zegt. Wil hem wel maar ik twijfel nog. Internetten, emailen en af en toe een spelletje is wat ik ermee wil. Halen of laten liggen?
Dank alvast voor de adviezen…
Zoals de titel al zegt. Wil hem wel maar ik twijfel nog. Internetten, emailen en af en toe een spelletje is wat ik ermee wil. Halen of laten liggen?
Dank alvast voor de adviezen…
Hoeveel scheelt het met eentje van een apple dealer?
vergeet niet dat je er geen cd/dvd kunt insteken,
en voor gamen is de MacBook Air helemaal niet gemaakt.
netjes geprijsd! zag hem ook staan... verwachte er geen gekke dingen van maar hij kan makkelijk internet, email, en age of empires spelen hoor..
@ fatboysmart media markt ineens geen apple dealer…?
Let op. Oude modellen. Voor iets meer heb je een nieuwe.
Alleen de Macbook air met een 9400 Nvidea chip is tot gamen in staat op een manier die je aceptabel kan noemen.
(die daar nu dus in de aanbieding is heeft een te oude grafisch chip)
Ook zla je een externe drive nodig hebben waneer je de CD of DVD noig hebt tijdes het spelen.
Het lijkt me dus niet de meest ideale keuze.
ik zou ddan kijken naar een tweede hands macbook 2.4 GHz met wat meer ram. Die kan je vast voor de zelfde prijs krijgen met apple care of nog redelijke garantie.
ik ben de mijne bijvoorbeeld van plan te gaan doen over een paar maanden om op te waarderen naar een MBP
zo zullen er meer mensen zijn. Denk dat je dan net dat ene pbeetje performance en gemak hebt als je voor een alu macbook 13" gaat ipv een Macbook Air
Het is wel het eerste model van de MacBook Air (1,5 jaar oud)! Mediamarkt is wel vaker goed in het verkopen van oudere modellen macs. Hou daar dus wel even rekening mee :). Verder is deze aanbieding wel scherp geprijst denk ik zo.
Op zich mooie aanbieding. Let wel op de mindere grafische voorzieningen (spelletjes) en de ssd van 64GB. Wil je ook je muziek, filmpjes en foto's erop kwijt dan zit je snel aan deze limiet.
Waarom toch iedereen op die macbook air uitkijkt :? Voor een paar honderd gram meer heb je een 13" Macbook pro
Voor 1149 euro heb je er al 1 , en daar zit alles erop en eraan , 2xUSB , FW800 , ingebouwde superdrive , tot 8GB ram , tot 500GB harde schijf /512GB SSD (als er grotere komen werken die natuurlijk ook op de Macbook Pro) , snellere CPU en de 9400M GPU
Op de air zit alles vast , tot 2GB ram en de harde schijf is niet groter dan 120GB/124GB ( die in de MM zelfs 80GB/64GB)
Dus met andere woorden , laat die air voor wat ze is , voor een paar extra grammetjes (het verschil is minder dan een blikje water) heb je een fatsoenlijke mac met alles erop en eraan
[url=http://www.mediamarkt.nl/specials/ipodmania/]Volgens eigen zegge heeft MediaMarkt het grooste assortiment iPod accessoires.[/url]
als je ook nog garantie wilt.... iFactors gaat mee in de ipod mania prijzen ;)
Hij is bedoeld voor erbij, om mee te nemen op vakantie e.d., dan lijkt me deze best geschikt. De spelletjes die ik er af en toe op wil doen zal niet meer zijn dan sudoko, patience (om verveling tegen te gaan). 400 Euro prijsverschil lijkt me dan heel mooi. Heb al een IMac voor de serieuze zaken.
Ik zou voor een standaard 13" Nieuwe Macbook Pro gaan als ik jouw was , kost 50 euro mee, maar je krijgt er zoooveel meer voor in de plaats. Met de nieuwste hardware specs (DDR3 , 9400M , ... ) Maar ja , dat is mijn mening he
Ik zou zeggen , vergelijk die twee eens met elkaar
Voor zover ik zie werkt alles wat de TS wil prima op deze Air. Laat je dus niet gekmaken door "een MacBook/de nieuwe Air heeft betere specs", beetje mailen en internetten zal echt niet merkbaar langzamer gaan op die oude Air. Je moet alleen even bedenken: heb ik het geld over voor een stukje design? Wat je wilt zal-ie iig prima doen hoor!
Ik ben eruit, het wordt geen Air maar de standaard macbook. Bedankt allemaal voor de adviezen.
Goede keuze ! (Dus heb je de witte genomen? Is ook een zeer degelijke machine hoor :) )
@Mr Hammond , ik maak hier alleen maar duidelijk dat je bij de Macbook air op zoveel vlakken beperkt word,
(vooral op vlak van I/O poorten en opslagcapaciteit ) en dat merkt een gewone internet gebruiker wel.
En dat in dit geval het over een anderhalve jaar oude macbook air gaat. Waarvan de prijs ongeveer hetzelfde is dan dat van een huidige macbook pro.