MacBook Air

Hij is er!

[img:2ce393c72b]http://img232.imageshack.us/img232/2536/designdisplayair2008011jw1.jpg[/img:2ce393c72b]

Ben de guided-tour aan het kijken, ziet er wel strak uit.

hij is wel lekker plat (understatement), maar erg mooi vind ik hem -nog- niet. Een veel te brede rand rond het scherm en de aflopende dikte doen het niet voor mij! En natuurlijk niet erg indrukwekkende specs, maar daar is hij natuurlijk ook niet voor bedoeld.

Hartstikke leuk die macbook air, maar ik ben desondanks heel erg blij dat ik niet gewacht heb met het kopen van mijn macbook in november. Na deze event kan ik opgelucht ademhalen. :)

Technisch indrukwekkend (heeft blijbaar de volledige ontwerpafdeling een jaar gekost) Design zeer unBraun (jammer, had wat doziger gemogen) Maar waar is DE REST? :x Apple TV met nieuwe inhoud.... hallo... iemand???? MacMini nog maar een jaar onaangepast in de winkel??? Waarom niet?? Heb ik hier nu mijn eten voor laten aanbranden? Aandelen AAPL nu een tik Zakske?

Ik zou hem graag willen hebben, maar het toetsenbord had anders gemogen verder vind ik hem prachtig, vergeleken met mijn iMac G3

[quote:f744643032="Martiniman"]Aandelen AAPL nu een tik Zakske?[/quote:f744643032] [img:f744643032]http://ichart.finance.yahoo.com/b?s=AAPL[/img:f744643032] U vraagt, wij draaien. AAPL is lekker down.

prachtig fantastich!

Alleen wel langzamer dan mijn MB, dus voor nu nog geen reden tot aanschaf…

Het is steeds meer een event aan het worden, waarbij de dominantie van Apple op de mediaverhuur- en -verkoopmarkt wordt duidelijk gemaakt. En ik dacht dat er een nieuwe muis zou komen. Eén met een sensor om te scrollen. :(

Beetje duur naar mijn mening.

Guided Tour was wel tof. Haha, die PC ook echt he:P

Maar die externe superdrive, is wel gelijk de mooiste externe optische brander die op de markt is.

[quote:3ecbae51fa="Martiniman"]Maar waar is DE REST? :x Heb ik hier nu mijn eten voor laten aanbranden? Aandelen AAPL nu een tik Zakske?[/quote:3ecbae51fa] Met die aangebrande RESTJES is er bij jullie thuis zeker 'something in the air'. :evil:

Ik heb gewacht op MacWorld met de aanschaf van een MacBook.

De MacBook Air ziet er natuurlijk fantastisch uit…(!) dus mijn hart zegt hebbe hebbe hebbe.

Maar als ik droog redeneer en even de dunne behuizing vergeet mis je tov de normale MacBook wat zaken (LAN, optical drive) maar je betaalt er flink meer voor. Dat is dus een duur diëet.

Ik denk dat ik dus toch voor de goedkoopste MacBook ga, die heeft geen superdrive… maar dat heeft de Air ook niet…

Wat denken jullie?

Aandeel AAPL zakt inderdaad lekker naar beneden. ($167)

ja precies en me macbook is nog zelfs beter :D

[quote:506df22deb="Donnie Darko"]Aandeel AAPL zakt inderdaad lekker naar beneden. ($167)[/quote:506df22deb]

Of ik een MacBook Air ga kopen weet ik zo nog niet…

de presentatie is nu voorbij... Maar komen er nu nog van die presentaties? Is de eerste keer dat ik dit volg... Zou er nog een update komen voor de macbook pro?

De macbook air is naar mijn mening een beetje te rond en dat hij steeds dikker wordt naar het einde vind ik ook niet helemaal top maja het is gewoon ff wennen net zoals de iMac

Te duur, ik ga voor de witte MacBook met superdrive ben alleen benieuwd of deze toch nog een kleine update krijgt met het nieuwe multitouch trackpad.

[quote:8169517ae0="brandfles"]Beetje duur naar mijn mening.[/quote:8169517ae0] mmja. Zeker voor mij. Maar ik wil... ik moet... ik zal!