Macbook alu. of Macbook Pro

Er zijn niet veel 2ehands Macbooks alu., en als ze er zijn dan zijn ze v.a. €900,-. Als het geen OPLICHTERS zijn :wink:

Dan ga je werken, spaar je voor een MacBook Unibody en is iedereen blij..:)

Eerst even je RAM upgraden in je Mini natuurlijk. En/Of een grotere(snellere) HD plaatsen

of je zet er een extra HD aan vast ......

Wat is een Macbook unibody ? :oops:

[quote:074b1cedfb="IJurriaan"]Wat is een Macbook unibody?[/quote:074b1cedfb] De nieuwe uit aluminium.

Zelfde als MacBook alu :)

[quote:91fdae8cc4="IJurriaan"]Er zijn niet veel 2ehands Macbooks alu., en als ze er zijn dan zijn ze v.a. €900,-. Als het geen OPLICHTERS zijn :wink:[/quote:91fdae8cc4] Niet zo vreemd als je bedenkt dat ze pas een paar maanden op de markt zijn.

Overigens, ik heb zelf de 2,4 GHz MacBook alu (dus niet de Pro) en het is echt een prachtige machine. Wellicht is 1200 euro een hoop geld voor je, maar het is het (naar mijn bescheiden mening) zeker waard.

[quote:bbc778ac47="IJurriaan"]De witte Macbook is geen optie omdat ik die niet zo mooi vind ( pietjeprecies :P ) Dus het is of een Macbook Pro 2.4GHz. of een Macbook 2.0GHZ. De Macbook Pro voor € 750,- (2ehands) of de Macbook alu. voor € 1199,- (nieuw) ……………[/quote:bbc778ac47]

Zo’n nieuwe Macbook is trouwens ook voor minder dan € 1199,00 te koop hoor.

Nieuw, en waar ?

linkje ? :smiley:

Heb zelf al even gezocht, www.mycom.com Macbook alu. €949,-. Maar dan wil ik mijn Mac Mini+toetsenbord+muis en 22" beeldscherm verkopen. Wat zou daarvoor een goede vraagprijs zijn ?

Mac Mini : 2GB, 1.5GHz. Intel Solo, iWork’08 + iWork’08 + Microsoft Office 2008
Laatste versie Mighty Mouse + Keyboard
Packerd Bell 22" beeldscherm (half jaar oud)

[quote:ea5704c808="Nikita"]Weten jij en ik veel wat 'ie er verder nog op heeft staan...[/quote:ea5704c808]

Ik ken zijn Mac Mini bijna nog beter dan waar ik nu tijdelijk op zit te computeren :stuck_out_tongue: :baby: (Zoon Dell met Vista… :x :x :x :x)

[quote:717b0394ba="IJurriaan"]Heb zelf al even gezocht, www.mycom.com Macbook alu. €949,-[/quote:717b0394ba]

Dat is een witte en geen alu.

Ben er daarnet ook achter gekomen ja, zucht :x, maar…

[quote:7dad6d2ef3="IJurriaan"]Heb zelf al even gezocht, www.mycom.com Macbook alu. €949,-. Maar dan wil ik mijn Mac Mini+toetsenbord+muis en 22" beeldscherm verkopen. Wat zou daarvoor een goede vraagprijs zijn ?

Mac Mini : 2GB, 1.5GHz. Intel Solo, iWork’08 + iWork’08 + Microsoft Office 2008
Laatste versie Mighty Mouse + Keyboard
Packerd Bell 22" beeldscherm (half jaar oud)[/quote:7dad6d2ef3]

[url=http://www.mac2sell.net/]Hier[/url] kan je een aardige indicatie vinden wat je Mac Mini nog kan opbrengen.

Dat heb ik al eens eerder gezien, maar dat komt niet overeen met de prijzen die er voor gegeven worden en gevraagd worden, want de Mac Mini's zijn ook aardig populair…

Die richtprijs is te laag voor wat jij wilt hebben bedoel je dus eigenlijk... :wink:

Je mag hem altijd voor (veel) meer te koop zetten, die vrijheid heb je. Maar kijk dan niet gek op als het lang duurt eer je hem kwijt bent.

Maar wat is dan een richtprijs voor het hele zooitje ?

400 a 450 euro denk ik... Maar core solo's zijn niet zo gewild, meeste gaan toch gelijk voor de duo. Tenzij je iemand vindt die zelf de CPU wil vervangen voor een Core Duo of een Core 2 Duo.

Nouwja ik ga eerst maar eens geld verdienen :x :wink: