MacBook of ipad

Dag allemaal
Als nieuw lid van dit forum zal ik maar meteen met de deur in huis vallen. I’m Ben 13 jaar en krijg een nieuwe Mac, nu weet ik niet de welke…… Het zit zo: ik zit veel op Mac van mijn ouders voor school maar die hebben hem steeds nodig maar ik krijg nu dus mijn eigen Mac! Maar ja, ik dacht eerst aan de MacBook air maar die hebben mijn ouders al en de MacBook pro lijkt me zo dik voor deze tijd en is de nieuwe MacBook niet te traag en is de iMac nog van deze tijd. wat denken jullie? Even ter verduidelijking: ik zoek de perfecte Mac voor een student die dagelijks powerpointts maakt documenten typt en GEEN GAMES speelt. Welke raden jullie mij aan (geef aub ook aan waarom ik die zou moeten kiezen en hoeveel gb en de kleur enz….)
Zo sorry voor het lange bericht
Gr seppe
Ps of een iPad pro, een goed idee

Lees even je post van 1 februari door?

Heel doorzichtig ?

Ja, deze dus

PS hoezo zou iMac achterhaald zijn, ik werk er dagelijks op en ze worden doorgaans nog goed verkocht. Als je niet veel onderweg nodig hebt, lekker iMac halen, typt het fijnst, met mooie scherm. Mobiel = iPad pro of Macbook Air nieuwste (kleur, moet je zelf bepalen)

Ik zou ze gewoon allemaal kopen, weer je zeker dat je goed zit. Wel allemaal maxed out natuurlijk

Je bent hoogstens scholier, geen student.

Wat jij allemaal doet kan allemaal ook op een telefoon.

Wat ik dus eigenlijk wil zeggen. Maakt niet uit welke Mac er gekocht wordt. Hij kan het sowieso wel aan.

Als ik je ouder was zou ik lekker generatie 1 Intel iMac voor 100€ kopen. Als je ook nog een beetje wilt patsen misschien wel de 24 inch.

Net voor mijn moeder van 82 een iMac 24" van 2007 gekocht met intel core duo. Prima ding voor wat je ermee wilt doen en ik was zeggen en schrijven 90 euro kwijt. Kun je altijd over 2 of 3 jaar een nieuwere kopen… (van 2010 ofzo) of je gooit er dan een SSD in.