MacBook Pro 13' Accessoires

Hoi mensen,

Heb sinds kort een MacBook Pro 13'. :lol:

Nu ben ik opzoek naar accessoires. Ik heb namelijk nog een 26' scherm staan en daar wil ik mijn MacBook op aansluiten. ([b]Adapter nodig, welke is goed(koop)?[/b])

Ik wil dan ook een nieuwe [b]muis[/b] en [b]toetsenbord[/b]. Welke kan ik het beste nemen? Ik doe best wat Photoshoppen maar ook heel veel browsen.

Is het ook slim om een [b]verhoging/stand[/b] te kopen? Zo ja, welke?

[b]Zijn er nog andere accessoires van welke jullie zeggen; die moet je hebben![/b]

Thanks!

[i]Sorry als dit bericht verkeerd staat, alvast bedankt voor het verplaatsen![/i]

Voor je scherm: Kijk eerst naar de aansluitingen van je scherm en baseer daarop welke adapter je neemt. Je kan die van Apple nemen maar op Dealextreme kan je ook goedkope adapters scoren.

Muis en toetsenbord is heel persoonlijk, wat je zelf het fijnste vindt. Photoshop doe ik met eem magic mouse of een wacom, toetsenbord met een normaal toetsenbord.

Een stand is heel relaxed voor je nek, kijk je niet constant naar beneden. Een iCurve kost iets van 20 euro, een Griffin Elevator kost 40, en een Mstand kost 90 euro. Dat zijn de 3 populairse. Maar als je scherm op ooghoogte is werkt dat het chillst als je op je bureau aan het werk bent.