Macbook pro 13\'\' mid 12 kapot scherm

Ha onemorethingers (?),

Ik heb met kerst 2012 een macbook pro gekocht en onlangs meegenomen met kamperen (stomme ik). Nu is de tent gaan lekken en werd ik wakker met mijn macbook in een plasje water. Gelukkig was het mijn laatste dat op de camping dus zijn we gelijk naar huis gereden, zak rijst gekocht en de macbook erin laten liggen voor een nachtje. volgende ochtend deed voor het eerst geprobeerd aan te zetten en alles werkte, behalve het scherm, het scherm ging compleet niet meer aan. Het lag niet aan de backlight want als ik bijvoorbeeld een zaklamp door het apple logo schijn zie ik nog steeds niks. Wat wel opmerkelijk was was dat toen ik op het “play”-knopje op het toetsenbord drukte, mijn laatstgespeelde spotify nummer begon te klinken door de speakers, het systeem zelf is dus nog intact. Ik denk zelf dat er iets mis is met de kabel van het moederboard naar het scherm. Heeft iemand suggesties of ik dit zelf kan repareren (ik heb wel ervaring met het openmaken van computers) of zo niet waar ik dit kan laten repareren (liefst regio rotterdam) en hoeveel me dit gaat kosten.

Met vriendelijke groet,
Niek Wegman

PS. ik heb de macbook ooit open gemaakt vanwege kortsluiting bij de usb (stomme ik) dus ik weet niet hoe het zit met repareren door apple zelf?