Macbook Pro 17 inch

Op het forum lees ik veel over de macbook pro 17 inch, het enige wat ik niet tegenkom zijn mensen met dezelfde klacht als ik. Ik zit inmiddels aan mijn derde macbook pro (driemaal omgeruild door Apple) maar bij het uit de doos halen had ook deze macbook hetzelfde probleem: als ik het scherm open doe loopt hij aan tegen de kast. Dit zorgt ervoor dat in de aluminum rand rond het scherm continu een stuk wordt weggeschaaft.. :cry:

[img:80533aeccc]http://www.q867.org/files/MBP3_smallest.jpg[/img:80533aeccc] MBP #3

Volgens Apple ben ik de enige met dit probleem, maar dat is naar mijn mening onmogelijk als ik de derde open doe en het meteen hetzelfde probleem heeft?! Heeft niemand anders een soortgelijk probleem?

of heb je 3 keer dezelfde terug gehad :?

Je hebt gewoon recht op een ongeschonde macbook. Stuur 'm terug en eis desnoods je geld terug.

hoe zit dat eigenlijk met dat binnen 10 dagen kunnen terug sturen en je geld terug. Heb je daar zelf nog verzend kosten aan ?

Heb dezelfde, maar bij mij krast er niks. Het aluminium komt wel in aanraking met de rubberen sttotstrip dat wel