Ik heb een super raar probleem.
Ik gebruik mn macbook pro altijd om cdtjes en dvdtjes te fikken, nix mis mee
maar vandaag wil het ineens niet meer...
een dvdtje afspelen of cdtje afspelen gaat prima, maar zodra ik er een lege cd in doe hoor ik em een paar keer draaien en daarna spuugt hij em weer uit....
Heeft iemand enig idee wat het probleem kan zijn?
tis een macbook pro 2.4 ghz nu net iets langer dan een jaar oud.
edit: heb trouwens natuurlijk verschillende schijfjes getest
Nou moet ik ook zeggen dat de brander in de MBP echt extreem slecht is. Ik heb een paar maanden oude MBP (ook een 2,4) en ik brand echt heel erg weinig cdtjes/dvdtjes. Dual layer dvdtjes lust ie niet, spuugt random een audio cdtje er uit, lawaai, branden gaat SLOOM! al met al een klote ding!
Nou lekker is dat weer.... net 2 maanden over mn garantie heen
Kan wel een brief sturen naar apple maar de topcase is ook een beetje ingedeukt op de plek waar ik mn arm altijd rust.
Of misschien moet ik dit ook maar laten vervangen.... dure laptop verwacht je toch een beetje kwaliteit.
Tijd voor een unibody :P
Na urenlang kutten op een windows computer om een cd te branden kwam ik erachter dat je alleen mp3 bestanden kan fikken met windows zelf. Nou had toen al geen zin meer om een programma te downloaden, dus toch nog maar even de mac proberen
En het werkte, was ondertussen al weer het 4e soort schijfje
Maar van mn spindel van 50 werkt er dus geen een meer, kan me niet voorstellen dat het aan de cds ligt…
Mischien toch maar even zon cleanertje proberen