MacBook Pro - hd brommend geluid

hoi,

heb net een nieuwe MacBook Pro 2.33 Ghz Core 2 Duo en valt me op dat als ik iets doe, de HD steeds duidelijk gaat brommen, net een spinnende kat, net of hij al vol is… Enigszins irritant. Mijn laatste MacBook Pro deed dit helemaal niet,… Weet iemand hoe dit komt?

thx - limez

Ik denk dat het normaal is dat een harde schijf geluid maakt hoor. Misschien heb je minder werkgeheugen in je huidige zitten, zodanig dat hij sneller naar de harde schijf zal schrijven en hij dus sneller rammelt?

[quote:58638f2f65="Brainiac"]Ik denk dat het normaal is dat een harde schijf geluid maakt hoor. Misschien heb je minder werkgeheugen in je huidige zitten, zodanig dat hij sneller naar de harde schijf zal schrijven en hij dus sneller rammelt?[/quote:58638f2f65]

enigzins geluid maken mag, maar eigenlijk ook niet… Dus, terug er mee!!

Ik heb er 2gb RAM in zitten. letterlijk bij iedere kleine actie, hoor ik de hd brommen. dit heb ik bij geen andere mac ooit eerder gehad... het lijkt mij niet helemaal zoals het hoort? Nu ik deze zin snel typ, begint hij weer... wat moet ik ermee?

[quote:4ee67e1e69="limez"]Ik heb er 2gb RAM in zitten. letterlijk bij iedere kleine actie, hoor ik de hd brommen. dit heb ik bij geen andere mac ooit eerder gehad... het lijkt mij niet helemaal zoals het hoort? Nu ik deze zin snel typ, begint hij weer... wat moet ik ermee?[/quote:4ee67e1e69]

Ik heb dezelfde config als jij, daarentegen geen probleem of rare geluiden van de hardeschijf. Misschien even terug te gaan naarje dealer?

heb een nieuwe gekregen, deze loopt als een trein, geruisloos als een muis. thx for the quick replies