afgelopen maanden heb ik een vaag probleem met mijn zilvere MacBook Pro 15". Na een herstart wil hij niet meer opstarten. Vaak moest ik even tijdje wachten of de PRAM reset of verbose mode doen waarna hij wel weer opstarten. Uiteindelijk werd ik er knettergek van en heb ik de MacBook Pro naar MacHouse Amsterdam gebracht. Uiteraard hoopte ik op goed nieuws maar helaas pindakaas.
Op mijn voicemail het volgende bericht:
Mijn memorycontroller op het productieboard (?) is kapot en het kost € 615 euro’s om deze te fixen…
Oef
Voor mijn gevoel is hij niet kapot maar defect. Aangezien hij soms wel soms niet opstart dus naar mijn gevoel fallende hardware en niet kapotte hardware. Iemand wellicht ervaring hiermee of suggesties?
PS Oja heb geen Applecare want mijn vader heeft deze MacBook 2 jaar geleden in Zwitserland gekocht en ik mag hem nu al weer tijdje gebruiken
[quote:9bcf9c9d24="Moriarty"]En als hardware faalt dan is het niet stuk?!
Ik snap em niet…
Ze zullen het logicboard bedoelen met het productieboard…
Het blijft balen als dit gebeurt, als ie nog binnen de 2 jaar zit, dan misschien gebruik maken van Customer Law?[/quote:9bcf9c9d24]
Tja zeker balen
Ja bedoelde dat hij het soms wel doet en soms niet, dacht wellicht is dat nog een tussenweg bij Apple :-S Maar ook ik vrees dat ik mijn spaarpotje leeg moet tromellen snik